FANDOM

Wildream-fduser (раніше Wildream[1]) — колишній користувач російськомовного та українськомовного порталів Фандому, адміністратор Вики Сообщества й деяких інших проєктів. Раніше був помічником і мав статус розробника-волонтера.

На початку жовтня 2016 року покинув хостинг і добровільно відмовився від глобальних статусів[2].

Біографія Редагувати

Аватар Вики Редагувати

Wildream дізнався про хостинг в 2012 році, коли шукав у мережі інформацію про серіал, що цікавив його. Незабаром він знайшов Аватар Вики і зареєструвався на ньому[3].

Ця вікі стала першою вікі для користувача. Здійснив перше анонімне редагування[4], він зареєструвався на вікі 3 липня 2012 року. Досить швидко освоївся на вікі й почав редагувати статті, а пізніше — створювати нові. Водночас користувач почав працювати з шаблонами і допомагати іншим в оформленні профайлів.

23 липня Wildream був висунутий Kuzur’ою на кандидатуру адміністратора Аватар Вики. 27 липня, одноголосним вирішенням[5] користувачів, Wildream був призначений адміністратором вікі.

Wildream продовжив роботу над Аватар Вики, хоча його активність там значно знизилася.

29 січня 2015 року він зняв з себе статус адміністратора через низьку активність[6].

Вики Сообщества Редагувати

Вже будучи адміністратором Аватар Вики, Wildream дізнався про Вики Сообщества. Він приєднався до вікі 25 липня 2012, і почав робити невеликі редагування в статтях, повідомляти про баги, а пізніше — допомагати іншим користувачам порадами.

27 жовтня 2012 року Wildream отримав статус адміністратора Вики Сообщества[7]. З листопада 2012, він продовжив свою роботу над вікі уже в якості помічника. Отримав статус, Wildream публікує на Вики Сообщества блог, в якому розповідає про себе і про свою діяльність на хостингу[8]. 24 вересня 2013 Wildream також був наданий статус утиліти, а 23 квітня 2014 року — розробника-волонтера.

На Вики Сообщества користувач займався в загальному технічною складовою вікі-проєктів і наданням технічної допомоги користувачам. Він публікував відгуки про технічні оновлення, а також вів блог, в якому періодично викладав модифікації для зовнішнього вигляду вікі. 7 черпня 2013 Wildream запустив на Вики Сообщества новий розділ, де користувачі могли залишати запити на виконання роботи за допомогою бота[9].

Інша діяльність Редагувати

Borderlands Wiki Редагувати

Незважаючи на невеликий внесок на цій вікі з боку користувача Wildream, цей проєкт зіграв значну роль в подальшій вікі-активності користувача. Wildream здійснив на проєкті близько 100 редагувань.

Mass Effect Wiki Редагувати

Одна з найулюбленіших вікі користувача, а також один з проєктів, де Wildream мав статус адміністратора з 20 листопада 2013 по 5 листопада 2014. Він зробив усього близько 800 редагувань, велика частина діяльності полягає в написанні скриптів для вікі і роботи з ботом. У періоди активної діяльності Wildream займався додаванням якісних скріншотів в статті.

5 листопада 2014 року статус адміністратора був знятий користувачем Ramdim з поміткою «Никчему»[10].

The Elder Scrolls Wiki Редагувати

На цій вікі Wildream виконував швидше роль радника, ніж звичайного користувача. Він також часто з’являвся в чаті вікі, щоб вирішити яку-небудь проблему, або просто поспілкуватися з іншими користувачами (ще частіше в чаті з’являвся його бот, який веде запис логів). Добре знайомий з адміністраторами проєкту. Здійснив близько 500 редагувань, загальна діяльність — робота з ботом.

Інше Редагувати

Редагування Wildream можна побачити на багатьох вікі. Загалом це поради технічного плану, того ж плану редагування в статтях, шаблонах. Wildream періодично відвідував чати деяких вікі-проєктів, загалом для того, щоб оперативно вирішити якусь проблему/питання, або ж просто поспілкуватися з користувачами. Також він є засновником українськомовної Тест Вики, української ВікіДовідки, особистої тестової сторінки, а також є адміністратором архіву Вікідовідки, російськомовного Стартеру і деяких інших вікі-проєктів.

Ботоводство Редагувати

До відходу з хостингу Wildream’у належав бот Wildtech. Бот був зареєстрований 5 липня 2013 року на Вики Сообщества і з самого початку відрізнявся широким спектром застосування. Так, наприклад, в його функції входило виправлення подвійних та розірваних перенаправлень, оновлення статті «Список вікі-проєктів російською мовою»[11], робота із запитами на міжмовні посилання[12], а також різні види брудної роботи. Крім того, бот записував логи під час «Вики-година», а після того, як чат був підключений на постійній основі, і зовсім прописався там цілодобово.

Окрім Вики Сообщества[13] бот так чи інакше відзначився на більш ніж 10 тисяч проєктів, серед яких Аватар Вики[14], Mass Effect Wiki[15], Викии Вики[16], The Elder Scrolls Wiki[17] та багато інших. Будь-який користувач міг запросити допомогу бота для своєї вікі, використовуючи відповідну сторінку на Вики Сообщества.

Функціювання бота ґрунтувалося на ряді модулів, написаних на Python.

З 12 травня 2014 року бот має статус глобального[18]. Після відходу він був переданий у власність хостингу.

Аватар Редагувати

Аватаром користувача є китайський ієрогліф 平 (píng — «пін»), укладений в червоне коло на білому фоні. Значення цього ієрогліфу можна трактувати як «рівність» або «світ». Цей аватар був встановлений через місяць після реєстрації і в подальшому не змінювався (не рахуючи кількох варіацій, які розрізнялися лише відтінками кольорів). Цей ієрогліф у червоному колі присутній у мультсеріалі «Аватар», у ньому його носили Урівнювачі. Саме символ Урівнювачів є прототипом для аватара користувача Wildream[19].

Першим аватаром бота користувача було схематичне зображення світлодіода в характерному для аватарки його володаря червоному колі на білому фоні. 1 серпня бот і його володар змінили аватари; новий аватар бота являв собою стилізований логотип мови Python, укладений в яскраво-червоне коло на чорному фоні. Перейшовши у власність хостингу, бот знову змінив аватар.

Цікаві факти Редагувати

  • Оскільки користувач редагував на багатьох вікі-проєктах, він використовував загальний шаблон для своєї особистої сторінки. Українськомовну версію цього шаблону можна переглянути тут. Існують також аналогічні версії шаблону на англійською і російською мовою.

Примітки Редагувати

  1. Після об'єднання Фандому та Геймпедії у 2020 році ім'я користувача було автоматично перейменовано на Wildream-fduser
  2. Повідомлення про відхід
  3. Це відбулося через декілька місяців після знайомства з вікі, через відсутність нормального підключення до Інтернету
  4. яке досить швидко відкотив Kuzura, що, по суті, й послужило приводом для реєстрації. Цієї миті редагування абсолютно виправдане і має місце в статті.
  5. Голосування за нового адміністратора на Аватар Вики
  6. Менше 50 редагувань через півроку.
  7. Це відбулося після того, як співробітниками було підтверджене видання нового статусу
  8. Новий помічник ru-Вікія — Wildream
  9. Вікія: Робота для бота
  10. Журнал прав користувача на Mass Effect Wiki.
  11. Список википроектов на русском языке
  12. Сторінка запитів на міжмовні посилання
  13. Внесок бота на Вики Сообщества
  14. Внесок бота на Аватар Вики
  15. Внесок бота на Mass Effect Wiki
  16. Внесок бота на Викии Вики
  17. Внесок бота на The Elder Scrolls Wiki
  18. Журнал глобальних прав користувача
  19. Стаття про зрівнювачів на Аватар вики