FANDOM

Wikia Star

Емблема Wikia Stars

Зірка Вікії (англ. Wikia Star) — видалений глобальний статус, що належав групі користувачів, які давали поради іншим вкладчикам і допомагали їм в розвитку вікі-проєктів, а також виконували ряд інших завдань. В журналах їх право позначалося як wikiastars. В справжній час статус скасований, його функції виконують консулы[1].

Інформація Редагувати

Зірки Вікії — міжнародна команда, тому усі її члени розуміли англійську мову. Вони працювали в міжпроєктних програмах, брали участь в інтерв'ю, давали поради і допомагали іншим користувачам. До них також можна було звернутись, щоб оцінити діяльність своєї вікі. При цьому ніяких особливих прав у групи не було, крім displaywikiastarslabel, що мало на увазі автоматичне прикріплення напису «WIKIA STAR» в профайлі і доступ до Community Council Wiki. У склад Wikia Stars входило 98 користувачів з різних вікі-проєктів.

В грудні 2013 можливість приєднатися до команди зірок з'явилася і у користувачів російського порталу[2]. Щоб подати заяву, було необхідно заповнити спеціальну анкету. При цьому більше всього шансів було у тих, хто придумав дещо оригінальне, наприклад створив дуже функціональну і цікаву головну сторінку.

На російському порталі статус Wikia Star мали користувачі Samogot, Jormun і Kuzura.

Посилання Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Thread:1108974
  2. Wikia Stars