FANDOM

Oasis

Wikia (також відомий як New Wikia Look, Oasis) — основний скін на Фандом. Встановлюється у всіх користувачів за замовчуванням.

З'явився 3 листопада 2010 року, змінивши Monaco.

Зовнішній вигляд Редагувати

Зверху знаходяться глобальне меню Фандом і навігаційне меню конкретного вікі-проєкта. Також там знаходяться клавіша-помічник «Внесок» і спеціальні клавіши для соц. мереж «Поділитися». Також над меню Фандому знаходиться рекламний блок.

Трохи нижче знаходяться заголовок сторінки і клавіша «Редагувати», в яку також входять» клавіши «Історія», «Перейменувати» та інші (треба натиснути стрілку на кнопці, щоб вони з'явилися). Знизу та посередині знаходиться сама стаття, в самому низу — категорії і інтервікі.

Загальне Редагувати

За загальні для всіх налаштування Wikia виступають повідомлення MediaWiki:Wikia.css і MediaWiki:Wikia.js, їх редагування доступно тільки адміністраторам. Кожен користувач може зробити свої індивідуальні настройки New Wikia Look, відредагувавши повідомлення New Wikia, розташовані в його особистому просторі, використовуючи сторінку Спеціальна:Mypage/wikia.css і Спеціальна:Mypage/wikia.js.

Додатково Редагувати