FANDOM

Slinactve (також відомий як Скай, Скайлейк) — в минулому активний користувач російськомовного і україномовного Фандома.

Біографія Редагувати

Знаймоство з Фандомом Редагувати

ISkylake дізнався про Фандом в лютому 2017 року, коли, будучи незареєстрованим, часто заходив на проєкт Гарри Поттер Вики. У той же час він почав грати в Geometry Dash.

Geometry Dash Wiki Редагувати

В кінці квітня-початку травня 2017 став часто проводити час на Geometry Dash Wiki і 28-го числа зареєструвався[1]. Своє перше редагування зробив в той же день у себе в профайлі[2], потім перейшовши до доповнення текстів в основному просторі.

Перші тижні просто вносив невеликий різноплановий внесок, а 15 червня написав першу статтю — «Mystical Vibrant»[3], — після чого опублікував ще кілька. З середини червня почав активно сидіти в чаті, внаслідок чого 6 липня отримав статус модератора чату [4] і модератора сервера вікі в Discord.

4 серпня 2017 року взяв віківідпустку до 14 серпня, так як поїхав відпочивати, проте в підсумку не припинив внесення внеску.

24 серпня того ж року за допомогою користувача King Henry V почав створювати свого чат-бота для запису логів та інших цілей KabyBot.

29 серпня ухвалив участь у відновленні сервера вікі в Discord, за що і отримав статус модератора сервера. 2 вересня був підвищений до адміністратора, змінивши на посаді пішов.

3 вересня був підвищений до модератора обговорень за високу активність на форумі.

15 жовтня в зв'язку з відходом одного з адміністраторів був підвищений до адміністратора.

26 листопада за власним бажанням був знижений до модератора контенту.

6 грудня через неактивності був знятий зі статусу[5].

Вікі Geometry Dash Редагувати

Оскільки ISkylake українець, він також є користувачем україномовного Фандому. 24 серпня він створив українську версію Geometry Dash Wiki[6], де на даний момент має близько 150 редагувань. Відразу після створення запросив у помічників Фандома підключення локального JS і разом з користувачем MaksTheBest почав активно займатися технічним оформленням Вікі. На той момент він планував активне створення статей, перенесення шаблонів з російськомовної вікі і оформлення головної сторінки.

Незважаючи на плани, після активної роботи в серпні і вересні 2017 року користувач практично не здійснював редагувань, а влітку 2018 року і зовсім покинув проєкт, залишивши його порожнім.

Характеристика Редагувати

ISkylake GDW Profile

Профиль на Geometry Dash Wiki

ISkylake — високоактивний і корисний користувач, який, хоча часом робить пунктуаційні та мовні помилки, досить грамотний, відмінно знає вікірозмітка, добре розбирається в HTML і CSS, а також середньо в JS. Будучи адміністратором Geometry Dash Wiki, він проводить в чаті від 5 до 12 годин на день.

Крім чату також вносить до свого Фандому регулярний метапедічний внесок, щодня перевіряючи форум, створюючи нові теми і спостерігаючи за порушниками. Форум відвідує досить часто: проводить деякі заходи, опитування, відписується в різних темах. Однак із серпня 2017 практично перестав проявляти активність в основному просторі. З моменту отримання статусу адміністратора вносить вклад в простір MediaWiki і модифікує шаблони.

Ряд користувачів відзначає його як «дуже приємного співрозмовника» і хвалить за грамотне (на їхню думку) виконання модераторами обов'язків.

Цікаві факти Редагувати

  • Велика частина профайла на Geometry Dash Wiki оформлена унікально: за допомогою CSS встановлено власного фону і шрифт Rubik.
    • У зв'язку з оформленням і кількістю вмісту профіль користувача займає понад п'ятдесят тисяч байт, що робить його чи не найбільш об'ємним серед користувачів вікі.
    • Також ISkylake розділяє редагування свого профілю по оновлень. Наприклад, редагування 15 серпня 2017 він назвав оновленням 1.9[7].

Примітки Редагувати

  1. Реєстрація
  2. Перше редагування на Geometry Dash Wiki
  3. «Mystical Vibrant»
  4. Журнал прав на Geometry Dash Wiki
  5. Зняття зі статуса
  6. Вікі Geometry Dash
  7. Оновлення 1.9 в профілі