FANDOM

VSTF

SOAP (англ. Spam Obliteration and Prevention; укр. Знищення та попередження спаму), раніше — VSTF (англ. Volunteer Spam Task Force; укр. Цільова група волонтерів з боротьби зі спамом) — волонтери Фандому, наділені глобальним статусом, що діє на усіх вікі-проєктах. Покликані для боротьби зі спамом і вандалізмом.

Список користувачів цієї програми знаходиться на сторінці Help:SpamTaskForce.

Можливості Редагувати

Робота Редагувати

SOAP Wiki wordmark

Логотип SOAP Wiki

SOAP, як і помічники, є волонтерами, добровільно допомагають хостингу справлятися з вандалізмом і інших шкідливих редагувань. Для відстеження діяльності вандалів у них присутній спеціальний IRC-канал, в якому відображаються усі підозрілі дії: редагування анонімних користувачів, великі видалення або додавання інформації тощо. Існує проєкт SOAP Wiki, де будь-який користувач може докласти про вандалізм або спам, а також вказати на некоректні спрацьовування спам-фільтру або на вікі-проєкти, що порушують умови використання. Список останніх збирається на сторінці «Report Wiki», що перевіряється VSTF і потім відправляється співробітникам, які закривають погані вікі.

SOAP в загальному слідкують за покинутими вікі без активних адміністраторів. На активних проєктах вони з'являються тільки при отриманні запиту. Важливо зауважити, що SOAP, незважаючи на технічні права, заборонено просто так втручатися в справи інших вікі-сайтів, приймати рішення з приводу блокувань, банів в чаті, підсумків обговорень, видалення статей і так далі, якщо вони не мають необхідний статус на самій вікі.

Цікаві факти Редагувати