FANDOM

Mercury[1], або WikiaMobile, — скін Фандома, за замовчуванням відкривається при перегляді основного простору, категорій, файлів і записів в блогах з пристроїв на iOS і Android.

Зовнішний вигляд Редагувати

Mercury враховує особливості мобільного пристрою (малий розмір екрану, мінливий освітлення і т.п.), прагнучи до мінімалізму, інтуїтивності і більшої адаптації під сенсорні екрани.

Сторінку відкриває наступна за користувачем темна смуга (хедер) з клікабельним логотипом Фандома зліва, який при Скролл змінюється на назву вікі, іконкою лупи, активує пошук і аватаром користувача з числом-кількістю повідомлень, список яких відкривається при кліці на клавішу.[2]

Нижче розташовані назва вікі, клавіша обговорень (якщо вони підключені) і клавіша, що відкриває «меню-гамбургер» з блоками локального навігаційного меню вікі.

За описаним вище механізмом, який в цілому називається мобільним навігаційним меню, слідує так звана основа сторінки, або тематична частина[3], що включає в себе виділене в основному стилі Фандома заголовок сторінки по центру і безпосередньо інформаційну частину, оформлення якої має досить багато особливостей: інфобокс і зміст розташовані вище преамбули, маркери різних рівнів розрізняються за формою, навібокси і деякі інші шаблони не відображаються, коментарі передують категоріям, над коментарями відображаються найактивніші редактори статті і т.п.

Завершується сторінка футером — розтягнутим у весь екран прямокутником з посиланнями на інформацію про хостинг. Він відрізняється від футера в Wikia тільки наявністю опції «Повна версія».

Користувальницькі налаштування Редагувати

Mercury — найменш схильний до кастомізації скін: не існує жодних інструментів для зміни його колірної схеми, розташування, оформлення або поведінки блоків. Недоступні також налаштування CSS і JS.

Змінити можна тільки:

Використання Редагувати

За рахунок правильно підібраного шрифту і розміру цілей натискання (теп-таргет) Mercury зручний для користування мобільними пристроями читача. Повноцінне ж внесення вкладу з нього утруднено, оскільки:

Використовувати Mercury на постійній основі зі стаціонарного пристрою можна, проте за допомогою параметрів index.php ?useskin=mercury або ?useskin=wikiamobile і режиму адаптивного дизайну браузера можна подивитися, як в ньому буде виглядати конкретна сторінка.

Примітки Редагувати

  1. Технічно Mercury є веб-сервером Фандом, тому це поняття ширше представленого в статті.
  2. Якщо використовувати скін на пристроях з широким екраном (планшетах або ПК), навігаційне меню буде мало відрізнятися від свого стандартного варіанту, за винятком відсутності клавіши повідомлень.
  3. Через відсутність бокового обрамлення, яке є в Wikia, для Mercury поняття «основа сторінки» і «тематична частина» є синонімічні.
  4. Блог про мобільний скін, в якому повідомляється про його видалення