FANDOM

Lumi Ritari (раніше: Tankist) — користувач російськомовного Фандому, засновник Арезиста Вики.

Біографія Редагувати

Створив обліковий запис через конкурси Арезисты Вики 22 червня 2013 року[1]. У той же день почав редагувати і на інших вікі-проєктах.

Арезиста Вики Редагувати

Приєднався до вікі 22 червня 2013 року. Активно редагує з першого ж дня, показує себе достатньо непоганим редактором. Починає створювати статті, швидко вливається у життя вікі. Незабаром засновник вікі Keisser привласнює Lumi Ritari права бюрократа. З тих пір користувач так само активно редагує і створює статті. Однак, через деякий час статус знімається.

Був один з найактивніших вкладників на вікі-проєкті. На вікі більше 4600 редагувань. Мав конфлікт з Keisser`ом через свої короткі сторінки. Правда, за словами самого користувача, за станом на листопад 2013 конфлікт повністю вичерпаний.

Военная Техника Вики Редагувати

Приєднався до вікі 31 серпня 2013 року, в день створення вікі користувачем Specter 01. Відразу ж отримав статус адміністратора і почав проявляти активність. Створив достатньо велику кількість статей різного розміру і якості. В загальному, виконував обов'язки адміністратора-«соціала». Зробив на вікі близько 900 редагувань.

12 грудня 2013 року за вирішенням спільноти був позбавлений статуса бюрократа, а пізніше і заблокований на три дні адміністратором Majort.

Після цього висловив своє невдоволення в профайлі Majort’а[2] і обговорення головної сторінки, а також вимагав повернути права бюрократа[3]. Повторно його вирішили не блокувати, але права бюрократа так і не повернули.

Террария Вики Редагувати

Приєднався до вікі 1 жовтня 2013 року. підтримує високу активність, має більше 10 000 редагувань.

ОВТ — Озброєння та Військова Техніка Редагувати

Адміністратор української вікі про озброєння і військової техніки, що є вікі-другом Военной техники вики.

Інші вікі Редагувати

Також, крім перерахованого вище, редагував на конкурсах Арезисты Вики, Викии Вики (близько 100 редагувань), Новая Арезиста Вики (близько 100 редагувань), а також і на інших деяких проєктах.

Цікаві факти Редагувати

  • У лютому 2015 року отримав особистого бота, після чого, забув пароль, втратив.

Аватари Редагувати

За словами Lumi Ritari, чого його аватар — не просто смайлик; зображення символізує його самого в танку КВ-2 (це його улюблений танк на той момент).

Примітки Редагувати

  1. Журнал реєстрації користувачів
  2. Вираз думки про Majort’е
  3. Обговорення головної сторінки