FANDOM

Ця стаття описує видалений чи застарілий контент. Усе, що в ній описано, недоступно або не функціонує належним чином.
EmailUser

EmailUser — раніше присутній на Фандомі інструмент, що дозволяв написати повідомлення іншому користувачу на електронну пошту.

У лютому 2014 був видалений через те, що ним користувались занадто мало конструктивних користувачів, зате інструмент був популярним серед спамерів. Тепер при спробі переходу на спеціальну сторінку Special:EmailUser, де і розташовувався інструмент, завжди з'являється повідомлення з текстом «Ви не можете надсилати електронні листи іншим користувачам цієї вікі».

Опис Редагувати

Для відправлення пошти користувач повинен був перейти на спеціальні сторінку Special:EmailUser і ввести в вікно, що з'явилося, нікнейм отримувача, натиснув «Відправити». На справді, можна було і не проходити це вікно, а відразу ж ввести в адресний рядок /wiki/Special:EmailUser/Нікнейм_отримувача. Відкрита форма створення пошти, в ній потрібно було вказати тему (за замовчуванням стояло «Назва проєкту — Пошта від Нікнейм отримувача») і ввести саме повідомлення.

Кількість символів у повідомленні було не обмежено, але вікі-розмітку або HTML там було використовувати не можна. Для зберігання потрібно було натиснути «Відправити», при бажанні можна було також поставити галочку поруч з «Відправити мені копію пошти». Пошта прийде отримувачу на його електронну адресу, вказаний ним в налаштуваннях.

Вживання Редагувати

За допомогою EmailUser можна було дуже легко дізнатися, яку електронну пошту має інший користувач, а також повідомити йому якусь інформацію, яку не можна викладати на загальний огляд. Також досить часто EmailUser застосовували до глобально заблокованих, якщо хотіли щось повідомити їм до завершення блокування (або ж навпаки, якщо глобально заблокований сам хотів щось сказати іншим користувачами).

Яким користувачам було неможливо написати через EmailUser Редагувати

  • Користувачам, що мають статусу Emailconfirmed (з'являлась табличка «Цей користувач не вказав дійсний адрес електронної пошти.»)
  • Незареєстрованим користувачам (з'являлась табличка «Неіснуюче або помилкове ім'я користувача-одержувача.»)

Які користувачі не могли писати письма через EmailUser Редагувати

Галерея Редагувати

(Увага! На даній сторінці розміщені зображення з написами російською, оскільки на момент існування цього інструменту локалізація для української мови була російською мовою.)