FANDOM

Community Central — центральна вікі англійською мовою.

Була заснована 19 жовтня 2004 року співробітником Фандом Jimbo Wales і колишньою співробітницею Angela[1].

Опис Редагувати

Community Central являє собою проєкт, призначений для допомоги англомовним користувачам та відповідей на їх запитання. Тут зберігаються всі довідкові статті, випускаються інформаційні блоги. Звичайний користувач-неадминистратор не може створити статтю в основному просторі, проте може створювати блоги, теми на форумі та статті-довідки.

В лічильнику статей зазначено, що на вікі понад 122 000 статей — однак, насправді, в основному просторі статей там куди менше, просто з-за особливих налаштувань на Community Central за окремі статті також зараховуються блоги, керівництва і довідка.

Адміністрація Редагувати

Роль адміністрації на Community Central виконують VSTF, Volunteer Developer, Helper і Wikia Staff.

Більшості з них не видано локальний прапор «адміністратор», за винятком RansomTime (VSTF), Monchoman45 (Volunteer Developer, TK-999 (VSTF і Volunteer Developer). Також є декілька користувачів, які не мають ніякого глобального статусу, але є локальними адміністраторами[2]. Є досить багато ботів[3].

Домени Редагувати

Основний домен Central Community — community.wikia.com. Крім нього, однак, у проєкту є ряд додаткових, також переносять користувача на англійську центральну вікі. Серед них:

  • c.wikia.com
  • central.wikia.com
  • communitycentral.wikia.com
  • help.wikia.com (переносить на зміст Довідки)
  • helper.wikia.com
  • wiki.wikia.com
  • blog.wikia.com і blogs.wikia.com (переносять на список нових блогів)
  • forum.wikia.com і forums.wikia.com (переносять на сторінку форуму)
  • admin.wikia.com

Також на англійський центральний проєкт переносять всі домени неіснуючих вікі. При їх введенні користувач потрапляє на сторінку з Community Central, де повідомляється, що вікі, яку він шукає, не створена або була закрита.

Цікаві факти Редагувати

  • На Community Central є чотири унікальних статуси, жоден з яких ніколи не видавався кому-небудь з користувачів і не має ніяких представників: «lookupcontribs» (перегляд глобальних редагувань користувача), «lookupuser» (пошук налаштувань користувачів), «Image Reviewer» і «wdacreviewer».

ГалереяРедагувати

Примітки Редагувати

  1. Проект створений
  2. Список адміністраторів
  3. Список ботів