FANDOM

«Шаблони» — спеціальна сторінка, на якій відображається список шаблонів певної категорії на конкретній вікі.

Опис Редагувати

Потрапити на цю сторінку можна, використовуючи список всіх службових сторінок і натиснувши на посилання «Шаблони Фандому». Також можна перейти на сторінку Спеціальна:Templates.

Опинившись на цій сторінці можна побачити таблицю, в якій міститься наступна інформація:

  • Ім'я шаблону, а також ким і коли даний шаблон був відредагований;
  • Скільки сторінок використовують даний шаблон;
  • Тип шаблону.

Максимальна кількість відображуваних на одній сторінці шаблонів — 20. У разі, якщо шаблонів більше, можливий перехід на наступні сторінки.

Над таблицею можна знайти невеликий розділ для пошуку шаблону, що містить дві опції — пошук по імені та типу.

Пошук по імені Редагувати

Даний вид пошуку дозволяє знайти шаблон, задавши його точне ім'я. Однією з особливостей пошуку є те, що в таблиці імена шаблонів не можуть утримувати пробіл і замість нього використовується символ нижнього підкреслення. З-за цієї особливості в текстовому вікні пошуку потрібно всі прогалини замінювати на символ нижнього підкреслення — наприклад, шаблон Шапка форуму може бути знайдено, якщо в текстовому полі написати «Шапка_форуму».

Пошук за типом Редагувати

Даний вид пошуку дозволяє знайти всі шаблони одного з можливих типів шаблону:

  • Інфобокси
  • Цитати
  • Навбокси
  • Інформаційні
  • Посилання на інші статті
  • Піктограми
  • Скролбокси
  • Примітки
  • Дані
  • Дизайн
  • Навігаційні
  • Не для статей
  • Невідомо (тип шаблону не вказано)

Вибрати певну категорію шаблонів можна тільки в тому випадку, якщо в ній є хоча б одна сторінка. Якщо ж спробувати в адресному рядку явно вказати тип шаблону, який не використовується на вікі, то з'явиться напис, що шаблони не знайдено.

Цікаві факти Редагувати

  • На даній сторінці неможлива сортування таблиці.
  • Кожен раз при перегляді шаблонів певної категорії їх порядок може змінюватися випадковим чином.