FANDOM

Вікно користувача чату

«Чат» (англ. Chat) — це розширення Wiki Features, яке дозволяє зареєстрованим користувачам обмінюватися миттєвими повідомленнями на сторінці Спеціальна: Chat. Розширення з’явилося на Фандомі з 2011 року[1] і при створенні вікі-проєкту за замовчуванням воно вимкнено. Увімкнути і вимкнути його можна користувачам з правами адміністратора на сторінці Спеціальна: WikiFeatures.

Раніше популярний, чат вельми сильно поступився своїми позиціями нині досить широко використовується на вікі-проєктах сервісу Discord; перехід до більш скоєного аналогу стався в тому числі і на Викии Вики[2].

Пристрій Редагувати

Чат налаштований досить просто. Користувачі можуть писати повідомлення. Усі повідомлення відображаються в хронологічному порядку. Якщо ви вийдете з чату або видалять вас, то написані раніше повідомлення зникнуть з вашої історії повідомлень. Зсередини робота забезпечується зовнішнім веб-сервісом, що використовують платформу Node.js.

За чатом можуть слідкувати модератори чату і обговорень, який назначають адміністратори або бюрократи.

Раніше на Вики Сообщества чат підключався для проведення «Вікі-година». 14 грудня 2014 року чат на Вики Сообщества був підключений на постійній основі[3].

Нюанси Редагувати

  • Аноніми не можуть входити в чат.
  • Видалити або заблокувати користувача в чаті може будь-який модератор, але видалити або заблокувати самого модератора може тільки помічник або співробітник Фандому. Адміністратору прийдеться спочатку зняти цю посаду, і тільки після цього видалити або заблокувати користувача.
  • В чаті не дії вікі-розмітка, оскільки його працю забезпечує зовнішній сервіс, але url-посилання усе-таки працюють. Також в чаті можна встановити посилання за допомогою [[подвійних квадратних дужок]].
  • Щоб зробити текст закресленим, потрібно перед кожною букви поставити HTML-мнемоніку ̶, а щоб зробити підкресленим — ¯.
  • Є можливість посилати користувачам чату особисті повідомлення. Фактично, це просто окремий чат, в якому можуть спілкуватися тільки дві людини (якщо Ви не хочете, щоб Вам хтось окремо писав, їх можна відключити).
  • В чаті є особлива команда /me, при введенні якого перед повідомленням користувача з’явиться його нікнейм, перед нікнеймом — астеріск *, а колір тексту і сірим.
  • Привітання в чаті може відредагувати адміністратор на сторінці MediaWiki:Chat-welcome-message.
  • Стандартний напис «Чат!» в модулі для правій колонці може відредагувати адміністратора на сторінці MediaWiki:Chat-live2.
  • Розмір одного повідомлення не може перевищувати 1000 символів.
  • Обмежувальна кількість користувачів в чаті — близько 2500.

Смайлики в чаті Редагувати

У чат можна додати смайлики, ввівши наведені нижче значення. Адміністратор може змінити або додати нові смайлики на страниці MediaWiki:Emoticons.

Приклад смайлика:

  • Emoticon_angry.png
    • (angry)
    • >:O
    • >:-O
    •  :(

Примітки Редагувати

  1. Технічне оновлення від 24 травня 2011
  2. Тема «Фэндом-чат отключён» на Викии Вики
  3. Повідомлення про підключення чату на постійній основі