FANDOM

Фон-3

Налаштування фону

Фон (англ. Background) — область за межами робочої області, яка відображається на всіх сторінках будь-якого вікіпроєкту.

Опис Редагувати

Фон є невід’ємною частиною будь-якого вікіпроєкту. Фон можуть налаштувати користувачі, що володіють правами адміністратора, робиться це за допомогою конструктора тем (також існує можливість налаштування за допомогою CSS). На багатьох вікіпроєктах є свій, найчастіше унікальний фон, однак спочатку на всіх вікі виставлено одне зі стандартних фонових зображень. Налаштовуючи фон на якомусь проєкті, адміністратору слід пам’ятати, що:

  • На невеликих екранах, наприклад на мобільних пристроях, фон не буде доступний широкому взагалі — замість зображення буде видно вибраний колір, а на більш широкоформатних екранах фонова картинка з’явиться, а розмір області з вмістом буде не менше 1030 пікселів.
  • Максимальна область з вмістом фону має максимальну ширини в 1600 пікселів. В цьому випадку і праворуч, і ліворуч від сторінки користувачі бачитимуть до 170 пікселів фонового зображення. Якщо дозвіл екрану перевищує 1920 пікселів в ширину, з обох сторін користувач буде бачити більше 170 пікселів зображення.

Налаштування фону Редагувати

Налаштувати фон досить просто для досвідчених користувачів, проте новачкам це часто виявляється не під силу. Насправді ж, додавання фонових на проєкті — досить відповідальна справа і вимагає особливої уваги.

  • Перш за все необхідно зайти в конструктор тем. Зробити це можна, клацнувши відповідне посилання в кабінеті адміністратора або на панелі «Мої інструменти». Потім потрібно перейти в розділ «Налаштування». Повинно відкритися відповідне вікно.
  • Далі потрібно перейти безпосередньо до самого фону. Налаштувати його можна кількома способами. При бажанні зробити його одноколірним, досить вписати код бажаного кольору або ж вибрати його на палітрі. При цьому змішувати кольору можна. Якщо ж є бажання встановити в якості фону власне зображення, його спочатку треба завантажити. Приймаються формати JPG, PNG або GIF. Максимальна вага зображення — 300 Кб.
    • Також варто враховувати, як буде відображатися фон на великих екранах. Для цього бажано завантажувати зображення розмірами близькими до 1980x1024 пікселів. Якщо ж воно менше, фон можна замостити їм, поставивши галочку біля «плитковий фон».
  • Після завантаження зображення потрібно продовжити роботу з фоном. У конструкторі тем слід вибрати його прозорість, а також за бажання зафіксувати його, тобто зробити так, щоб під час прокрутки сторінки фон не рухався разом з нею. Зробити це можна, поставивши галочку поруч з «фікс». Після цього можна зберегти зміни.

За бажання фон можна змінити аналогічним способом, або ж знайти використовуваний в якості фону файл і завантажити його нову версію. На будь-якому вікіпроєкті цей файл носить назву «Wiki-background», але фон рекомендується завантажувати саме з конструктора тем.

Розділення фону Редагувати

Для більш красивого відображення на екрані широкого формату фонові зображення зазвичай розділяється і відображається праворуч і ліворуч від вмісту сторінки. Велика центральна частина при цьому заливається кольором, який також вибирається в конструкторі тем. Відповідно, і справа, і зліва від вмісту сторінки знаходяться одні й ті ж частини фонової картинки. Однак, не завжди це виглядає дуже акуратно.

Якщо адміністратори проєкту не хочуть, щоб фонове зображення розділялася вони завжди можуть відключити поділ, поставивши галочку поруч з пунктом «не розділяти». Однак, цей пункт з’явиться лише в тому випадку, якщо ширина зображення перевищила 2000 пікселів.

Приклади фонів на різних проєктах Редагувати

Див. також Редагувати