FANDOM

Приклад телевізора в Сховищі-5

Анімація, де російська вікі про Fallout (Убежище) відзначила перехід кількості статей понад 10 000

Титанові вікі — тип вікі-проєктів, кількість статей яких варіюється від 10 000 до 99 999. Після досягнення 100 000 статей вікі стає «платиновою».

Опис Редагувати

Термін «титанові вікі» був введений приблизно у квітні 2013 року користувачем Eesti NSV, який використовував його у своїх статтях на Викии Вики для позначення вікі-проєктів, що мають десять тисяч і більше статей. Термін швидко став популярний на Викии Вики, і ним також стали користуватися інші користувачі інших вікі. Втім, офіційно він використовується лише на Центральна спільнота.

Титанових вікі на усьому Фандомі досить мало, і практично усі вони є великими активними вікі, які існують та активно розвиваються вже багато років. Стати титановою вікі теоретично може тільки то проєкт, тематика якої настільки велика, що дозволяє написати декілька десятків тисяч статей. Повністю покинутих вікі серед титанових проєктів практично немає, на більшості з них постійно здійснюються редагування. Деякі титанові вікі вважаються одними з кращих проєктів хостингу.

На українському порталі титанових вікі усього одна — Вікі Fallout. На англійському та інших порталах титанових вікі більше (наприклад, титановою ' RuneScape Wiki (-en)).

Характеристики Редагувати

майже усі титанові вікі являють з себе великі проєкти з великою аудиторією, постійною активністю та дуже великою кількістю користувачів. Редагування на більшості з них здійснюються щоденно. Нові статті на таких проєктах пишуться не так часто, оскільки в більшості випадків на титанових вікі вже освітлені усі загальні теми. Однак, якщо тематика проєкта дуже широка, статті можуть писатися досить часто, та в кінцевому підсумку він може стати «платиновим».

Оформлення на титанових вікі звичайно найгарніша. Майже на усіх титанових вікі є фавікон, фон, логотип, налаштування CSS і JS.