FANDOM

Телепедія — енциклопедія телебачення.

Від засновникаРедагувати

Всім привіт. Це я, невідомий. Спочатку - ця вікі створювалася як жарт, але коли з'явилися такі користувачі як Все про Телебачення і Термінатор, то ця вікі більше не жарт, але її все одно можна вважати жартом. Навігація за статтями буде відкрита для всіх. Можете виправляти її і додавати логотипи, мені фіолетово. Потім виправлю. Ваш - невідомий.

З повагою, адміністратор вікі — Невiдомий

Історія Редагувати

Проект створювався і розвивався переважно російськими юзерами, тож проєкт містив безліч лінгвістичних помилок. Наприкінці вересня 2019 року на проєкті з'явився український юзер, що на своє прохання отримав від засновника права адміна і переважно повиправляв помилки та провів ребрендинг назви та змінив оформлення проєкту, також створив дискорд-сервіс (пізнішо був вимкнутий), підключив джаваскрипт, дошку досягнень та міжмовні посилання.

На 1 жовтня 2019 року проєкт має 346 статей.

5 лютого 2020 року проєкт досяг кількості сторінок у 400 статей.

Також 5 лютого 2020 року український користувач та великий шанувальник телебачення XeoDR люб'язно погодився очолити цей проєкт за що йому велика вдячність, тож попередній український адмін, що здійснював лише технічний нагляд за проєктом, написав співробітнику Кузурі прохання видати XeoDR права адміністратора, проте перемовини проходили важко і майже добу, в кінці кінців співробітник Кузура поставив вимогу, щоб XeoDR створив 10 статей, після чого згодився надати йому права адміністратора, XeoDR створив певну декілька статей та із-за травми певний час не зможе редагувати на Фандомі тож ситуація відкладена на невизначений час. Пізніше XeoDR взагалі вирішив припинити діяльність на Фандомі[1]. Український адмін так і не зміг повернути собі права адміна, тож проєкт знову почав падати в руки юних російських юзерів, один з них Tuzik International вспів стати адміном 23 лютого 2020 року і змінити кольори проєкту на схожі, з іншими сестринськими телепедіями, та сам був глобально заблокований за порушення правил. Тож проєкт мав сіро-сині кольори. Користувач з України, що є адміністратором російської Телепедії PIVANrv намагається стати адміном і української Телепедії, що йому і вдалося 4 березня 2020 року, того ж дня зміни інтерфейсу зроблені Tuzik International були скасовані, пізніше дизайн було знову змінено, на такий самий як на Російській телепедії (Автором дизайну там теж був користувач PIVANrv), також біля логотипу з'явився напис: #ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ #ТЕЛЕПЕДІЯ2.0.

25 травня 2020 року на запит адміна PIVANrv співробітник Kuzura надав йому статус бюрократа і зняв усі статуси з акаунтів засновника Неведомовый.

28 травня 2020 року бюрократ PIVANrv призначив російського користувача Vlad20187003 на посади Модератор контенту, Модератор чату, Модератор обговорень з формулюванням "Адекватність".

Четвертого червня 2020 року PIVANrv зняв статус адміністратора з заблокованого користувача Tuzik International.

На початок літа 2020 року проєкт досяг відмітки у 465 статей.

Вікі-клони Редагувати

Як з'ясувалося з 3-го листопада 2018 року існує інша Телепедія з 10 статтями, заснована користувачем IVorobey з url https://telepedia.fandom.com/uk/wiki/ Співробітник Kuzura повідомив, що об'єднання можливе, якщо IVorobey дасть згоду, тож 1 жовтня 2019 року IVorobey було написано повідомлення з проханням надати згоду на об'єднання, що технічно буде закриттям альтернативної Телепедії, а ця Телепедія перейде з первинного URL https://tvpedia.fandom.com/uk/wiki/ на URL альтернативної https://telepedia.fandom.com/uk/wiki/... IVorobey люб'язно погодився, тож 2 жовтня 2019 було проведено процедуру переходу на новий url.

Все ж так російським юзерам не йметься і вони понастворювали цілу купу болванок Телепедій на українському порталі, найбільш активна вікі-клон це однойменна Телепедія (https://tele.fandom.com/uk/wiki/), створена 2 лютого 2020 року російським юзером Vokaloeed (Ноль Сомнений), так само він створив і білоруську Телепедію, звісно проєкти страждають від гугл-перекладу. Третього лютого 2020 року адмін основного проєкту надав скаргу співробітнику Кузурі з проханням закрити вікі-клон, співробітник порадив вирішити це питання особисто з засновником вікі-клона.

Того ж та наступного дня на центральній українській Вікі Спільноти пройшла розмова між українським адміном основної Телепедії та російським засновником вікі-клона Телепедії… обмін люб'язностями ні до чого не призвів.

Як з'ясувалось пізніше на червень 2020 вікі-клон було закрито.

WAM-рейтингРедагувати

  • 6 жовтня 2019 Телепедія єдина з поміж українських проєктів опинилася в рейтингу WAM з параметрами:
    • Позиція: 2668
    • Рейтинг WAM: 42,25
    • Найвища позиція: 681
    • Позиція на порталі: 681

Цікавинки Редагувати

  • Проект близько року мав назву "Вікі Телепедия", пару днів побув "Вікі Телепедія", а з 1 жовтня 2019 року просто "Телепедія".
  • З появою українського адміністратора в кінці вересня 2019 року перегляд проєкту з невідомих причин збільшився лавиноподібно:
    • Sep 30 2,4 тис.
    • Sep 29 1,8 тис.
    • Sep 28 1,1 тис.
    • Sep 27 180

Конфлікти Редагувати

На проєкті періодично виникає війна редагувань та блокування користувачів, що не визнають територіальну цілісність України і відносять міста Автономної Республіки Крим до Росії. В зв'язку з чим до правил Телепедії було внесено наступне попередження:

Україна

Адміністрація «Телепедії» засвідчує свою підтримку українському народові та засуджує російську владу, що у злочинницький спосіб вдерлася через кордони України і незаконно окупувала частину території України.

Україна єдина і незалежна держава, а дії Росії є ні чим іншим, аніж міжнародним злочином та актом загарбництва, оскільки Росія порушує Закони України та норми міжнародного права.

Дотримуйтесь законодавства України! Створення статей, що містять інформацію, яка тим чи іншим чином піддає сумніву територіальну цілісність України карається безстроковим блокуванням!

ПриміткиРедагувати

  1. Відео в ютубі вимкнення акаунта

Головна сторінка Редагувати

На 5 лютого 2020 року мала такий вигляд:

Головна сторінка Телепедії на 5 лютого 2020 року

На 23 лютого 2020 року мала такий вигляд:

На 4 березня 2020 року мала такий вигляд:

Головна сторінка Телепедії на 4 березня 2020 року