FANDOM

ТЕХНІК (раніше Домашевський Роман) — низькоактивний користувач російського та українського порталів Фандому.

Біографія Редагувати

S.T.A.L.K.E.R. Wiki Редагувати

ТЕХНІК приєднався до проєкту 12 грудня 2012 року, першим редагуванням було перейменування статті «Кисель» на «Кисіль»[1]. У цей же день він усього зробив 9 редагувань. 15 грудня зробив 54 редагування й написав 6 статей, після чого зникає на 2 місяці. Повернувшись у лютому 2013 року, він робить 45 редагувань і пише 13 статей. 8 березня 2013 року зробив 45 редагувань, написав 14 статей, і після цього приступає до постійного редагування. 22 травня 2013 ТЕХНІК попросив у користувача Kerm68 права адміністратора[2], але наприкінці серпня Kerm68 підвищує його до статуса бюрократа[3]. До кінця березня 2014 року у нього знижується активність. У липні зробив 6 редагувань, у серпні 5 редагувань, у жовтні 12, і в листопаді 3 останніх редагування. Зробив на вікі більше 2 000 редагувань.

S.T.A.L.K.E.R. Wiki (-ru) Редагувати

ТЕХНІК приєднався до проєкту 11 березня 2013 року, зробив перше редагування, написавши коментар до блогу користувача Гриф «Останнє бажання»[4]. Через дві доби, він робить друге редагування, написавши коментар до блогу користувача FRAER "Шлях у «монолітовці»[5]. У квітні робить 6 редагувань, 21 травня робить 34 редагування, у червні та липні робить кілька редагувань, у період з вересня 2013 по лютий 2014 року зробив 14 редагувань. У березні 2014 року користувач робить 29 редагувань, завантаживши 15 зображень і створює блог «Сталкерський гумор»[6]. Після цього зникає на рік, повернувшись на проєкт 23 березня 2015 року, зробив 18 редагувань і завантажив 16 зображень. Зробив на вікі більше 100 редагувань.

Вікі Довідка Редагувати

ТЕХНІК приєднався до проєкту 1 серпня 2013 року, зробив перше редагування, завантаживши зображення «Редагування сторінки 01.jpg»[7], і в цей день створює першу статтю «Довідка: Редагування»[8]. На наступний день, він робить 14 редагувань, написавши 5 статей і завантажує кілька зображень. Протягом серпня 2013 року проявляв постійну активність. У вересні робить 9 редагувань, написавши 3 статті, і після цього зникає на декілька місяців. 21 березня 2014 року засновник вікі Wildream привласнює користувачу ТЕХНІК статус адміністратора, і в цей день ТЕХНІК знову став проявляти активність. Але ця активність тривала до 14 квітня 2014 року, і після цього припиняє редагувати. Ненадовго повернувся на проєкт 1 квітня 2015 року, зробив 5 редагувань. Зробив на вікі більше 200 редагувань.

Survarium Wiki Редагувати

ТЕХНІК заснував вікі 15 липня 2013 року, перше редагування зробив на головній сторінці[9]. В цей день він зробив 42 редагування, 16 липня робить 72 редагування, 17 липня робить 53 редагування, з 18 по 19 липня зробив 12 редагувань. У серпні робить 54 редагувань, завантаживши декілька зображень. У період з вересня по жовтень 2013 робить безліч редагувань, написавши декілька статей. 25 березня 2014 року робить останні 31 редагувань, після чого перестає активно вносити внесок. Останнє редагування зробив 18 січня 2015 року[10]. Зробив більше 500 редагувань.

Інші проєкти Редагувати

  • Вики Сообщества — зробив близько 50 редагувань[11].
  • S.T.A.L.K.E.R. Моды Wiki — зробив близько 15 редагувань і написав одну статтю[12].
  • ВикиВоины — зробив менше 10 редагувань і написав одну статтю[13].
  • Центральна Спільнота — зробив близько 250 редагувань[14], а також якийсь час був адміністратором.

Характеристика Редагувати

На даний момент користувач малоактивний. Усього на хостингу зробив більше 3 500 редагувань[15].

Примітки Редагувати

  1. Перше редагування на S.T.A.L.K.E.R. Wiki
  2. Прохання з приводу отримання статусу адміністратора
  3. Підвищення до статуса бюрократа
  5. Друге редагування на S.T.A.L.K.E.R. Wiki
  6. Сталкерский гумор
  7. Перше редагування на Вікі Довідка
  8. Перше редагування на Вікі Довідка
  9. Перше редагування на Survarium Wiki
  10. Останнє редагування на Survarium Wiki
  11. Внесок на Вики Сообщества
  12. Внесок на S.T.A.L.K.E.R. Моды Wiki
  13. Внесок на ВикиВоины
  14. Внесок на Центральна Спільнота
  15. Лічильник редагувань