FANDOM

MessWall

Стіни обговорення — спеціальне розширення для вікі, що підключаться адміністраторами в Wiki Features.

При включеному розширені звичайні сторінки обговорення користувачів замінюються на більш зручні. Нові сторінки обговорень побудовані за типом форумних обговорень і коментарів. На них не потрібно розуміти розмітку, також немає необхідності підписуватись.

Опис Редагувати

Стіна обговорення представляє з себе сторінку, що знаходиться в профайлі кожного користувача, на якому можна залишити повідомлення йому. Для того, щоб написати якесь повідомлення для нього, потрібно натиснути на поле введення тексту, зліва від якого ваш аватар, написати саме повідомлення і вказати його тему, а потім натиснути «Залишити повідомлення».

Відразу під цією табличкою знаходяться усі повідомлення, які були залишені на стіні обговорення користувача іншими користувачам. Якщо їх занадто багато, то можна створити архів для них. Праворуч від усього цього знаходиться короткий список відстежуваних даним користувачем сторінок, а також список зібраних ним досягнень. Також для стіни обговорення можна створити привітання стіни обговорення.

Управління та зміна Редагувати

AddThreadOnWall

Додання повідомлення на чиюсь сторінку обговорення

Як і на форумі, користувач може редагувати повідомлення, але якщо тільки на своїй сторінці. Для цього потрібно натиснути спочатку на клавішу «Більше», а потім на «Редагувати». При редагуванні діють ті ж самі правила вікі-розмітки, у повідомлення також можна додати зображення та посилання. Доступ до редагування повідомлень на будь-якій стіні обговорення мають модератори форуму і адміністратори. Вони можуть їх закривати та видаляти.

Усі користувачі мають доступ до клавіші «Цитата». При натисканні, цитоване повідомлення автоматично з’являється у віконці для набору повідомлення, при зберіганні теми це повідомлення полягає в спеціальну рамку, при цьому навколо повідомлення буде стояти «відповідь на #Х», де Х — номер повідомлення. Видалити і закрити тему можна, натиснувши на відповідні клавіші. Також можна перейменувати тему, відкрив режим редагування теми, та змінив його заголовок. Закриті теми можуть переглядати усі користувачі, однак видалені приховуються, і доступ до них буде відкритий виключно тільки з прямого посилання.

Змінити номер також неможливо.