FANDOM

UnwatchedPages

«Сторінки, за якими ніхто не спостерігає» (англ. UnwatchedPages) — спеціальна сторінка, що містить сторінки, який не знаходяться у списку відстежувань у жодного користувача вікі.

Доступ Редагувати

Список невідстежуваних сторінок знаходиться в спецсторінках першим пунктом розділу «Технічні звіти». Він доступен для перегляду тільки адміністраторам вікі і деяким представникам глобальних статусів. Фактично це єдина сторінка в цьому списку, доступ до якого обмежений для звичайних користувачів. Можна запропонувати, що це зроблено для повного приховання списку відстежуваних сторінок (він вважається приватною частиною облікового запису).

Опис Редагувати

Рушій MediaWiki раз на добу формує список сторінок-перенаправлень. Максимальна довжина списку складає 1 000 пунктів. На початку сторінки можна побачити дату і час останнього оновлення списку, а також короткий опис призначення спецсторінки.

Список невідстежуваних сторінок розбитий на сторінки по 20, 50, 100, 250 або 500 штук (в залежності від вибору користувача). Цю кількість можна змінити натисканням посилання-перемикача на відповідній цифрі у рядку над або під списком. Там ж розташовані гіперпосилання «попередні» і «наступні», які відповідають за перехід між сторінками. Через адресний рядок можна задати і довільне число рядок на сторінці. При зміні числа відображених посилань у веб-адресі після назви спеціальної з’являється параметр «?limit=N» або «&limit=N» (де N — кількість статей на сторінці). Замість N туди можна підставити будь-яке число від 1 до 1 000.

Кожен рядок містить по два елементи — це назва самої сторінки, а також розташована поруч з нею у дужках посилання, що додасть сторінку у особистий список спостереження адміністратор.

Використання Редагувати

Ця спеціальна сторінка достатньо специфічна сама по собі. Сторінки, у яких відсутні спостерігачі, цілком можуть бути аналогічні сиротам — тобто сторінкам, до яких відсутній інтерес, в даному випадку інтерес користувачів. Вони можуть бути просто низькоякісними давно створеними недостабами або тестовими сторінками, що колись забули видалити. Вельми імовірно, що їм, поряд з незавершеними статтями вікі, необхідна додаткова увага редакторів. Для виправлення ситуації потрібно спробувати доповнити статтю. Така ситуація може відбутися і при фрагментуванні змісту, коли статтю розділяють на множинність дрібних. В такому випадку може бути необхідно спробувати повторно і об'єднати в більш-менш об'ємну. Оскільки в список включаються сторінки з багатьох просторів назв, в нього потрапляють також коментарі або особисті сторінки користувачів — вони стоять особняком від інших потраплених в список сторінок і ніякої уваги до себе не вимагають.

Незважаючи на ті що список статей з цієї спеціальної сторінки недоступний звичайним користувачам, адміністратори можуть використовувати сучасні розширення, такі як «Сторінка спільноти», для оповіщення редакторів про недостатньо якісні матеріали на вікі.

Див. також Редагувати