FANDOM

Silver

Срібні вікі — тип вікі-проєктів, кількість статей яких варіюється від 500 до 999. Після досягнення 1000 статей вікі стає «золотою».

Опис Редагувати

Термін «срібна вікі» був введений помічником Фандому Kuzur’ою у жовтні 2010 року, і з тих пір активно використовується практично на усьому російському порталі Фандому. Крім російського порталу, він також використовується і на українському порталі.

Срібних вікі на українському порталі (та й взагалі на будь-якому мовному порталі) не также вже й багато, і більшість з них являють собою досить великі проєкти, наповненні великою кількістю інформації та статей. Насправді, срібна вікі є певним перехідним періодом, коли невелика бронзова вікі з середньою активністю плавно перетворюється у більш великий проєкт. Ставши срібним, проєкт може або почати розвиватися далі і в кінцевому підсумку отримати статус золотого, або ж замерти та понизити активність

Характеристики Редагувати

Більшість срібних вікі володіють досить великою аудиторією; активність на них може бути як досить високою, так і дуже низькою. Статті на активних срібних вікі звичайно пишуться рідко, ніж на активних бронзових з огляду на те, що на таких вікі багатьом користувачам цікаво вже не писати нові статті, а доповнювати та виправляти вже чинні. Оформлення у срібних вікі звичайно гарне: на більшості вікі мається логотип, фон, фавикон і шаблони на головній. На деяких проєктах підключені спеціальна налаштування CSS.

Однак деякі срібні вікі сильно відрізняються один від одного за деякими параметрами, тому дані характеристики не можна вважати універсальними.