FANDOM

Ця стаття описує вилучений або застарілий контент. Усе, що в ній описано, недоступно або працює неправильно.
Топ-10 список

Позначення списку топ-10

Списки топ-10 — розширення Wiki Features, що дозволяло створити в однойменному просторі назв інтерактивне опитування.

Незважаючи на те, що завжди відносилося до лабораторії (тестовані розширення Фандому), 5 квітня 2016 року[1] перестало підтримуватися, у зв’язку з чим могли виникати збої в роботі. 14 лютого 2017 року було зовсім вилучено, зважаючи на невикористовуваність[2].

Опис Редагувати

Типовий список топ-10 — сторінка-голосування, що складається зі вступу (як правило, короткого), узагальнюючого зображення і кількома варіантами відповіді всередині сірих рамок, один з яких кожному користувачу пропонувалося вибрати як такий, що, на його думку, підходить найбільше.

Головною відмінністю класичного опитування з тегом poll, крім оформлення, полягало в тому, що:

  • сторінку дозволялося редагувати усім (якщо не стояв захист);
  • варіанти відповідей автоматично розподілялися за кількістю голосів: що більше, то вище — найбільш верхній (найпопулярніший) також відзначався синьою медаллю;
  • нові варіанти безперешкодно включалися до списку без втрати поточних результатів голосування;
  • до сторінки можна було залишати коментарі до статей, наприклад, щоб аргументувати голос.

Cписок топ-10 створювався за допомогою окремого макета, який переносив користувача у спеціальний редактор.

Використання Редагувати

Передбачалося, що списки топ-10 стануть використовуватися для розваги і складання рейтингів, які допоможуть висловити свою позицію з того чи іншого питання і дізнатися точку зору інших фанатів. Однак за більш ніж 5 років існування розширення ідея мало кого зацікавила: більшість користувачів використовували його тільки для тестування, надаючи перевагу для голосувань більш компактним і звичним опитуванням.

Можливість використовувати списки в якості повноцінних елементів контенту тим паче не було, оскільки уся інформативність сторінки зводилася до лаконічної преамбули, а сам по собі рейтинг без пояснень для читача не несе ніякого сенсу.

Цікаві факти Редагувати

  • На відміну від опитування, у списках топ-10 не було можливості проголосувати заново, якщо користувач уже віддав перевагу одному з варіанту відповідей.
  • У частині редактора списків, що відповідає за варіанти відповідей («елементи»), підтримувалась вікі-розмітка, тому текст легко форматувався і виходило навіть завантаження картинки. Не всі користувачі знали про цю корисну особливість.

Примітки Редагувати

  1. Технічне оновлення від 5 квітня 2016
  2. Відключення списків топ-10