FANDOM

«Свіжі редагування» (англ. RecentChanges) — службова сторінка на проєкті, яка дозволяє переглянути список всіх останніх змін сторінок на вікі.

Опис Редагувати

Використання Редагувати

Сторінка свіжих редагувань, як правило, використовується користувачами для запобігання вандалізму на деяких сторінках, начебто простору шаблонів, оскільки внесені там редагування не відображаються на сторінці вікі-діяльності. Перехід на сторінку свіжих редагувань здійснюється при натисканні на посилання Спеціальна:Recentchanges. На ній користувач може побачити кілька символів, якими позначаються певні дії:

  • М' — ця буква позначає, що внесеного редагування була створена нова сторінка на проєкті. При цьому необов'язково їй повинна бути стаття — буква відображається при написанні коментарів. Замість неї також можуть бути показані літери м і '. Перша показує, що внесена редагування є дрібною, друга — що зробив редагування бот.
  • Поруч з назвою сторінки можна також помітити написи «різном.» «історія». При натисканні на першу користувач може переглянути різницю між поточної та попередньої версіями сторінки, при натисканні на другу — всю історію змін цієї сторінки.

Як правило, внесене редагування відображається на службовій сторінці наступним чином:
(різном.|історія) . . Н ИмяСтраницы; 03:10 . . (+65) . . ИмяУчастника (Обговорення|Внесок) (пояснення, якщо воно є)
Також однією з переваг сторінки свіжих редагувань є те, що прості користувачі можуть бачити деякі записи з журналів. Наприклад, при блокуванні будь-якого користувача відповідний запис з'являється і на службовій сторінці. При цьому біля кожної вказаний нік користувача, який вчинив редагування, посилання на його профайл, стіну обговорення та внесок.

Налаштування параметрів сторінки Редагувати

Адміністратори проєкту можуть налаштувати деякі параметри, що стосуються відображення редагувань, зроблених тією чи іншою групою користувачів:

  • Приховування малих редагувань — дана дія автоматично приховує ті зміни, які Користувачи позначали, як малі;
  • Відображення редагувань бота — дана дія дозволяє переглянути редагування, які внесені ботами. За замовчуванням вони приховані, оскільки часто велика кількість таких змін забиває сторінку свіжих редагувань;
  • Приховування редагувань непредставившихся — команда автоматично приховує редагування анонімних користувачів;
  • Приховування редагувань користувачів — команда автоматично приховує редагування, внесені авторизованими Користувачами. Як правило, використовується адміністрацією з метою збільшення зручності для перегляду вандальних редагувань;

Також існує декілька команд, які приховують власні редагування користувача, а також вищезазначені записи в журналах, тобто вони не будуть відображатися на службовій сторінці.

Крім перерахованих параметрів є ще і стандартні. Вони дозволяють користувачу вибрати простір імен, кількість відображуваних редагувань на сторінці, а також відсортувати редагування по датах. Крім того, користувач може використовувати свої особисті установки, щоб змінити параметри. У їх число входить:

  • Налаштування кількості днів;
  • Налаштування кількості відображуваних на сторінці редагувань;
  • Використання покращеного списку свіжих змін;
  • Приховування дрібних виправлень на сторінці.

Див. також Редагувати