FANDOM

Розірвані перенаправлення

«Розірвані перенаправлення» (англ. BrokenRedirects) — спеціальна сторінка, що містить списоі сторінок, що є перенаправленнями і посилаються на неіснуючі або видалені статті.

Доступ Редагувати

Список розірваних перенаправлень знаходиться в спецсторінках у другій колонці розділу «Технічні звіти». Він доступний для перегляду усім користувачам.

Опис Редагувати

Рушій MediaWiki раз на добу формує список сторінок-перенаправлень, впорядкований за алфавітом. Максимальна довжина списка складає 1 000 пунктів. На початку сторінки можна побачити дату і час останнього оновлення списку, а також короткий опис спецсторінки.

Список розірваних перенаправлень розбитий на сторінки по 20, 50, 100, 250 або 500 штук (в залежності від вибору користувача). Цю кількість можна змінити натисканням посиланням-перемикача на відповідній цифрі у рядку над або під списком. Там ж розташовані гіперпосилання «попередні» і «наступні», які відповідають за перехід між сторінками. Через адресний рядок можна задати і довільне число рядків на сторінці. При зміні числа відображених посилань у веб-адресі після назви спеціальної з’являється параметр «?limit=N» або «&limit=N» (де N — кількість статей на сторінці). Замість N туди можна підставити будь-яке число від 1 до 1 000.

Перша стаття у рядку списку це перенаправлення, а друга, що йде після знаку «→» — бите посилання на статтю або інше перенаправлення, на яке посилається перше. Якщо перше перенаправлення буде видалено, то до оновлення списку вона буде виглядати як червоне перекреслене посилання, а другої статті у рядку списку не буде.

Використання Редагувати

Спецсторінка є важливим інструментом для підтримки порядку на вікі-проєктах. Розірвані перенаправлення перешкоджають нормальній навігації по сайту, заводячи користувача в глухий кут, тому повинні своєчасно видаляти або виправлятися. Виникають такі сторінки в загальному за виною адміністраторів, що видалили або перейменували без перенаправлення статті. Щоб уникнути появи розірваних перенаправлень, перед видалення потрібно перевіряти статтю на предмет посилань на неї.

Незважаючи на то що сторінка доступна для перегляду для звичайних користувачів, для них вона практично не несе користі через відсутність можливості видаляти непотрібно перенаправлення. Тому цей інструмент користується в загальному адміністраторами і бюрократами.

Схожі спеціальні Редагувати