FANDOM

Dev-Wiki-wordmark

Логотип FANDOM Developers Wiki — головного місця активності розробників-волонтерів

Розробник-волонтер (англ. Volunteer Developer) — глобальний статус користувачів Фандому. Був введений 29 серпня 2013 року[1].

Завданням Volunteer Developer є допомога співробітникам та інженерам Фандому, яка полягає у виявленні та виправленні помилок, недоробок. Технічні права Volunteer Developer входять voldev і templatedraft[2].

Волонтери-розробники звичайно працюють над завданням з невисоким пріоритетом (наприклад, з незначними багами, які зачіпають тільки деяких користувачів), дозволяючи інженерам Фандому зосередитися на завданнях з більш високим пріоритетом. Кожен тиждень співробітники відбирають баги з невисоким пріоритетом і передають їх команді волонтерів. Волонтери отримують доступ до внутрішнього середовища розробки та системі відстеження помилок, а також мають свої репозиторії на GitHub[3], де вони можуть працювати над запропонованими їм завданнями і пропонувати своїх виправлення та вирішення співробітникам. Після виправлення помилок робота волонтерів-розробників перевіряється інженерами, після чого зміни вносяться до основного коду Фандому.

За станом на 2019 рік, чи активна група: в публічних репозиторіях Фандому виправлень немає, а репозиторій самої групи не оновлювався з 2018 року[4].

Користувачі Редагувати

На даний момент Фандом налічує п'ять користувачів з даним статусом, серед яких є:

Роботу волонтерів-розробників координує співробітник Grunny.

Примітки Редагувати

  1. Блог про Volunteer Developer
  2. Спеціальна:ListGroupRights
  3. Wikia Volunteer Developers · GitHub
  4. https://github.com/WikiaVolDev/app