FANDOM

Рейтинг WAM

WAM (Wiki Activity Monitor, укр. Монітор активності вікі[1]) — рейтинг великих вікіпроєктів. Щодня оновлюється для 5000 кращих вікіпроєктів. Розташовується за адресою community.fandom.com/wiki/WAM.

З'явився 12 квітня 2013 року. У перші тижні допрацьовувалися різні баги і недоліки, але незабаром рейтинг отримав велику популярність серед багатьох учасників.

Опис Редагувати

WAM є великий список різних проєктів на Фандомі. Зверху є можливість сортувати проєкти по мовам і тематичним порталам. Також є вікно пошуку, куди можна ввести адресу конкретної вікі (наприклад, uk.wikis) або мовний домен (наприклад, es.).

У списку результатів відображаються всі топові проєкти. Біля рядки з проєктом показано, на якому зараз місці знаходиться проєкт, яка його найкраща позиція, яка його популярність (вона може падати, підніматися або бути стабільною в залежності від ситуації на вікі), і які користувачі мають там статуси адміністраторів .

Зал слави WAM Редагувати

Зал слави WAM[2] — сторінка, на якій міститься список з 16 вікіпроєктів, що зайняли перший рядок рейтингу. Був створений 18 квітня 2014 і приурочений до річниці створення самого WAM[3]. Було заявлено, що він буде підлягати періодичному оновленню, але з 17 листопада 2014 року по 11 травня 2017 була додана тільки одна вики, при цьому були пропущені всі інші вікі за ці 3 роки.

Цікаві факти про WAM Редагувати

  • Ймовірне припинення поновлення Залу — занадто велика кількість вікі, що побували на першому місці.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. FAQ
  2. WAM Hall of Fame
  3. Зал слави WAM