FANDOM

Редактор Monobook

Редактор Monobook — стандартний редактор MediaWiki в період з 2006 по 2018 рік. Незважаючи на доступність на Фандомі, у скіні Wikia замінюється набагато більше зручним, повноцінним візуальним класичним і візуальним новим редактором.

Опис Редагувати

Якщо в стандартному скіні вибір представлений аж чотирма окремими редакторами (два візуальних і два з вихідним кодом), в Monobook редактор єдиний і найбільш схожий на класичний вихідний код (хоча і має від нього багато відмін). Текстове поле в ньому менше, ніж в редакторах стандартного скіна (так само як і в стандартних редакторах, при великій кількості тексту з'являється смуга прокрутки), причому воно завжди біле, вне залежності від фону проєкту. Відсутні деякі допоміжні опції, такі як завантаження зображення або відео (можна тільки вставити їх зо допомогою вихідного коду, але завантаження прийдеться здійснювати окремо), створення слайдшоу або слайдера, додавання категорій зо допомогою спеціального інструменту, швидка вставка шаблонів і таблиць, попередній перегляд дизайну сторінки в мобільній версії.

Вгорі розташовані квадратні значки, при натисканні на яких в коді з'являється окремий елемент (такі ж використані в класичному вихідному). Спочатку, що адміністратори не додають за допомогою JS додаткові опції, до них відноситься:

Під текстовим полем знаходиться поле для опису змін, а також клавіші «Записати», «Попередній перегляд» (показується дизайн сторінки в Monobook), «Внесені зміни» та унікальні «Скасувати» (при натисканні автоматично перенаправляє на головну і не зберігає редагування) і «Довідка з редагування» (при натисканні в новому вікні відкривається Довідка:Редагування). Між цими клавішами і текстом також відображається наступне попередження:

Aquote1 Зверніть увагу, що усі додання та зміни тексту статті розглядаються, як випущені на умовах ліцензії CC-BY-SA (див. Wikia:Licensing). Якщо ви не хочете, щоб ваші тексти вільно поширювалися і редагувались будь-якими бажаючими, не розміщуйте їх тут.

Ви також підтверджуєте, що є автором внесених доповнень, або скопіювали їх з джерела, що допускає вільне поширення та зміну свого змісту. НЕ РОЗМІЩУЙТЕ БЕЗ ДОЗВОЛУ МАТЕРІАЛИ, ЩО ЗБЕРІГАЮТЬСЯ АВТОРСЬКИМ ПРАВОМ!

Aquote2

Усі повідомлення (наприклад, про те, що сторінка захищена, раніше видалялася і так далі) з'являться в верхній частині редактора в спеціальній рамці. Edittools (опції швидкої вставки) розташовані у самому низу, нижче них тільки список «Шаблони, використані на поточній версії цієї сторінки», також я унікальним для Monobook.

Використання Редагувати

У зв'язку з низькою популярністю скіна Monobook даний редактор також мало використовувався, з цієї ж причини, для нього не встановлені додаткові розширення, що роблять його більш функціональним. Він може стати непоганим вибором для користувачів, що не люблять переповнені різними опціями редакторами стандартного скіна і вважають за краще редагування з використанням вихідного коду.

Але в іншому, редактор має досить багато недоліків, у кількості яких відсутність багатьох розширених функцій і відсутність можливості редагувати без знання вікі-розмітки.

Цікаві факти Редагувати