FANDOM

Сендбокс

Заповнена пісочниця: присутній відкоригований текст і заготівка статті

«Пісочниця» — спеціальна сторінка простору Project, що присутня на усіх вікі-проєктах і розташована за посиланням Project:Пісочниця[1] (іноді назва Пісочниці може бути змінено адміністрацією, тоді посилання буде іншою).

Призначення Редагувати

Пісочниця призначена для здійснення будь-яких тестів без зачіпання статей проєкту, будь то вправу у вікі-розмітці, перевірка працездатності тега, шаблона, підпису або ще щось. Часто використовується користувачами-новачками, що перевіряють свої вміння у вікі-розмітці, досвідченими користувачами для створення заготівок статей та адміністрацією для перевірки функціювання чого-нибудь.

Зовнішній вигляд Редагувати

Сенбокс

Базовий зміст

Звичайно пісочниця оформлюється адміністрацією проєкту так, як, за їх думкою, буде краще для місцевих користувачів-новачків, але якщо це не зроблено, пісочниця буде мати базовий вигляд. В такому випадку це буде звичайна стаття (відрізняється тільки розташуванням не в основному просторі), на початку якої поміщений текст в рамці, що закликає використовувати пісочницю для текстів, редагувати сміливо і відвідати довідку. Після цього тексту вже поза рамки часто можна побачити прості поради з вікі-розмітки, а також тексти різних користувачів, якщо, звичайно, вони встигли їх здійснити.

Підвиди Редагувати

Крім загальної для вікі-проєкту пісочниці, користувачі нерідко також створюють власні пісочниці у особистому просторі назв з тими ж цілями. Найчастіше такі пісочниці носять назви Користувач:НікнеймКористувача/Пісочниця або Користувач:НікнеймКористувача/Назва статті.

Поради для адміністрації Редагувати

  • Пісочниця — чудовий спосіб обмежити статті від редагувань новачків, тільки початківців знайомитися з пристроєм Вікіі, тому посилання на неї повинна бути на видному місці, наприклад, на головній і в куту спільноти.
  • Оформляйте пісочницю по-своєму. Для деяких користувачів вона може стати другим, що вони побачать після головної і/або статті. Варто відкоригувати тамтешній текст у відношенні з правилами і тематикою проєкту, додати туди особисті поради, картинки. Можна навіть дати пісочниці тематичну назву, наприклад, «Тренувальний майданчик».
  • Часом очищайте пісочницю від накопичених тестів.
  • Не пренебрегайте возможностью использовать песочницу, даже невзирая на свой статус.

Примітки Редагувати

  1. Актуальний зміст пісочниці