FANDOM

Contact Zendesk

Підтримка — спеціальна форма на базі сервісу Zendesk, через яку можна зв’язатися зі співробітниками Фандому.

Посилання на підтримку є у футері й у багатьох довідках. Деякі дії можна зробити тільки відправивши запит в службу підтримки.

Пошти отримують співробітники Фандом, запити оброблюються і на електронну пошту відправника надсилається лист із відповіддю. Звичайно, запити оброблюються за 1-3 дні, рідше за тиждень (запити не обробляються по вихідних і святах, ураховуючи свята США). На російському порталі запити обробляються набагато швидше.

Раніше, для зв’язку зі співробітниками використовувалася спеціальна сторінка Contact, однак запити все одно оброблювалися через Zendesk. Зараз вона перенаправляє на Zendesk і може використовуватися як коротке посилання. Поточний вигляд сторінка отримала 10 червня 2019 року[1].

Опис Редагувати

Contact

Стара сторінка підтримки

На головній сторінці знаходиться пошук і декілька клавіш-посилань з коротким описом типових питань, що можуть виникнути у користувачів. Перейшовши по кожній з цих посилань можна побачити більш розгорнуті варіанти типових проблем (Changes to a Wiki > I want to change a wiki’s name or URL). Вибравши максимально близьку проблему або питання ви побачите коротку довідку про можливі причини або способи їх вирішення.

Деякі завдання (наприклад, зміна аватара, що описана у вкладці «Getting started») вимагають зв’язку зі співробітником, але наприкінці сторінки буде пропозиція відправити запит якщо у вас залишилися не вирішені проблеми або питання. Якщо проблема вимагає втручання співробітника, то у тексті буде пряме звернення відправити запит яке буде клікабельним.

Відправлення запиту Редагувати

Запит можна відправити натиснувши на клавішу Contact us вгорі сторінки, або перейшовши за посиланням в описі конкретної проблеми. Після цього потрібно зробити близько теж саме, що робиться на головній сторінці — вибрати загальний опис проблеми і більш конкретний опис. Далі вказати нікнейм на вікі, мову і написати сам запит. Також можна додати кілька знімків екрану. Якщо ви не увійшли в систему то повинні також вказати адресу електронної пошти на який прийде відповідь.

Реєстрація Редагувати

У службі підтримки потрібно реєструватися окремо (вона має загальну середу з Gamepedia). Це не обов’язково, але дозволяє слідкувати за статусом своїх запитів, відповідати на них завчасно і читати старі запити прямо через Zendesk, окрім того не потрібно буде вказувати пошту кожен раз. В іншому випадку доведеться вести подальший діалог з співробітниками через пошту.

Майже уся інформація, що була вказана при реєстрації не может бути відредагована. Можна змінити тільки пароль і аватар. При цьому для зміни аватару прийдеться використати інший сервіс Gravatar.

Примітки Редагувати

  1. Технічні оновлення [10.06-13.06] (2019) Понеділок