FANDOM

Підпис — важлива для пристрою сторінок обговорень і «класичного» типу форуму можливість. Підпис використовується у випадках, якщо необхідно висловити свою точку зору, при цьому виділяючи ім’я конкретного користувача, який висловився.

Підпис робиться за допомогою натискання клавіші «Підпис» Button sig в будь-якому редакторі або ж власноручно (використовуючи певну кількість тільд). Для анонімних користувачів чотири тільди покажуть IP-адрес.

Типи підписів Редагувати

Вид Зловживання Приклад
~~~ Якщо необхідно вказати тільки нікнейм. Вікі про вікі (обговорення)
~~~~ Якщо необхідно вказати і час, і нікнейм. Вікі про вікі (обговорення), 21:44, мая 20, 2013 (UTC)
~~~~~ Якщо необхідно вказати тільки час. 21:44, мая 20, 2013 (UTC)

Налаштування підпису Редагувати

Базовий підпис виглядає як Користувач (обговорення), але ви завжди можете змінити вигляд свого підпису, для цього увійдіть у свої налаштування. Там у параметрі «Підпис» Ви зможете ввести свій підпис, використовуючи вікі-розмітку (при цьому потрібно поставити галочку в «Я хочу використовувати вікі-розмітку в підписі»).

Деякі налаштовані підписи можуть займати занадто багато місця у вихідному коді. На деяких вікі-проєктах адміністратори можуть скаржитися на це і просити користувача зменшити підпис. Простими вирішенням може служити створення шаблону для підпису. Для цього створіть шаблон, у який ви розмістите свій підпис, например, «Шаблон:Підпис користувача DDPAT». Потім використовуйте код {{Підпис користувача DDPAT}}, щоб додати свій підпис на сторінку. Наприкінці шаблону можна дописати ~~~~~ і тоді ваш шаблон-підпис буде виглядати також, як і звичайна налаштована підпис з чотирьох тільд.

Код:

 {{Підпис користувача DDPAT}} ~~~~~

Результат:

DDPAT Knife Series talk 20:17, липня 15, 2020 (UTC)

Майте на увазі, що при спробі додати у налаштування підписи шаблон, він трохи зміниться і набуде вигляду: {{ПІДСТ:Назва вашого шаблону}}, тобто додасться «ПІДСТ:». Коли ви спробуєте використовувати свій підпис за допомогою тільд, на сторінку імпортується увесь вихідний код шаблону, що не принесе бажаного результату в зменшеному розмірі підписи у вихідному коді.

Цікаві факти Редагувати

  • Помічники і співробітники використовують теги @fandom и @fandom (<helper /> і <staff />) у своїх підписах, який при натисканні переводить на англійську версію довідки про ці глобальні групи прав. Використання даних тегів у підписах або профайлі звичайних користувачів заборонено умовами використання (пункт про видачу себе за іншого користувача).

Див. також Редагувати