FANDOM

«Посилання сюди» (англ. WhatLinksHere) — спеціальна, що дозволяє переглянути, які і скільки сторінок посилаються на дану (з можливістю конкретизації простору назв) сторінку.

Опис Редагувати

WhatLinksHere

Приклад зловживання опції

При заході на дану сторінку потрібно ввести потрібну назву сторінки (без поміток простору назв), після чого вибрати потрібний простір. За замовчуванням, пошук ведеться з усіма.

Можна вибрати з усіх просторів назв (вони автоматично з'являються в даному списку, як тільки на проєкті з'являється хоча б одна стаття з назвою виду Простір: Текст (і тоді користувачу в листі буде запропонований пошук за простором Простір). Крім цього, є можливість приховати зі списку посилань включення, посилання (тоді у списку залишаються тільки перенаправлення) і перенаправлення (навпаки, залишаться виключно посилання).

Як тільки користувач вводить певне слово на сторінку WhatLinksHere, відображається великий список, що показує усі статті, що посилаються на вказане слово (звичайно він розділений на декілька сторінок, якщо тільки посилань не дуже мало). кількість відображених на одній сторінці посилань можна міняти від 20 до 100, 250 або 500 за допомогою фільтру, розташованого над і під списком (той ж фільтр дозволяє перемикатися зі сторінки на сторінку). Якщо автор змінює число відображених посилань на одній сторінці, у веб-адресі сторінки після назви спеціальної сторінки з'являється параметр ?limit=N (N — кількість статей, що відображається на одній сторінці). Замість N туди можна власноручно підставити будь-яке значення від 1 до 5 000. Поруч з кожною статей списку у дужках написано (← посилання) — при натисканні на цей запис система переводить вже на нову сторінку, яка показує, які посилання присутні вже на цю статтю.

Використання Редагувати

Дана опція входить у список стандартних функцій рушія MediaWiki, коли вони присутні майже на всіх вікі-проєктах. Цікаво, що практично на усіх проєктах вона має схожий зовнішній вигляд, представляючи собою невеликий простор вгорі з двома полями для заповнення («Сторінка» і «Простір назв») і список посилань внизу. Опція доступна усім користувачам.

Сторінка WhatLinksHere може бути зручна, наприклад, для пошуку статей, що містять посилання на видалену або перейменовану статтю в її старій назві і наступного виправлення посилань через бота. Крім того, вона показує, як багато посилань дається на певну статтю в інших статтях, і дозволяє виявити статті, на які проставлено дуже мало посилань або ж вони не проставлені зовсім.