ПорожняВікі 002.png

Порожні вікі — вікі-проєкти, що не мають в своєму розпорядженні жодної тематичної статті.

Опис[ред. | ред. код]

Як не дивно, порожніх вікі на Фандомі більше всього. Як правило, редагування мають тільки у засновника, та у бота, що його привітав.

Незважаючи на назву «порожні», на таких сайтах все ж мається як мінімум одна стаття — головна (але якщо вона не вилучена). На деяких вікі, створені до введення розширення «Обговорення», також можуть існувати стандартні сторінки з описом розділів форуму і лічильник статей може дійти до 6 сторінок (1 головна і 5 розділів форуму). Однак такі проєкти усе рівно вважаються порожніми, оскільки на них не створювалися тематичні статті.

Існують декілька причин, за якими користувачі створюють порожні вікі:

  • Для тестування — буває так, що користувач створює свій проєкт виключно заради тестування можливостей створення. Після заснування вікі вона йому вже буде не потрібна, тому вона швидко стане покинутою;
  • За певною метою — відомі випадки, коли користувач планував створити свій проєкт з подальшою метою розвитку, однак з деяких причин цього не відбулося. Наприклад: відчувався брак часу/знань для написання статей, тематика виявилася невитребуваною або ж виявилася інша вікі на цю тему, куди більш розвинута;
  • Для веселощів — деякі порожні вікі створюються виключно заради веселощів. Як правило, вони є напіввандальними і не мають своєї тематики.

Після створення порожнього проєкту засновник іноді пише вступ на головній сторінці, після чого назавжди покидає його. У такому випадку, проєкт може бути закритий без звернення засновника (якщо вікі порушує умови використання) або ж після прохання іншого користувача. Вкрай рідко порожній проєкт може бути виявлений конструктивними користувачами, внаслідок чого відновлений. Однак, варто пам’ятати, що такі вікі в умовах відсутності довгої активності знаходяться під загрозою закриття.