FANDOM

Подвійні перенаправлення

«Подвійні перенаправлення» (англ. DoubleRedirects) — спеціальна сторінка, що містить перенаправлення, що посилається на інші перенаправлення.

Доступ Редагувати

Список подвійних перенаправлень знаходиться в спецсторінках першим пунктом розділу «Технічні звіти». Він доступний для перегляду усім користувачам.

Опис Редагувати

Рушій MediaWiki раз в доби формує список сторінок-перенаправлень. Максимальна довжина списку складає 1 000 пунктів. На початку сторінки можна побачити дату і час останнього оновлення списку, а також короткий опис призначення спецсторінки.

Список подвійних перенаправлень розбитий на сторінки по 20, 50, 100, 250 або 500 штук (у залежності від вибору користувача). Цю кількість можна змінити натисканням посилання-перемикача на відповідній цифрі у рядку над або під списком. Там ж розташовані гіперпосилання «попередні» і «наступні», які відповідають за перехід між сторінками. Через адресний рядок можна задати і довільне число рядків на сторінці. При зміні числа відображених посилань у веб-адресі після назви спеціальної з’являється параметр «?limit=N» або «&limit=N» (де N — кількість статей на сторінці). Замість N туди можна підставити будь-яке число від 1 до 1 000.

Кожен рядок містить по три посилання, розділені знаком «→»:

  • перше перенаправлення;
  • перенаправлення, на яке воно посилається;
  • цільова сторінка другого перенаправлення або ж третє перенаправлення, якщо ланцюг перенаправлень довше двух.

Якщо ланцюг перенаправлень була розірвана виправленням посилань у першому на цільову сторінку, то до оновлення списку рядку буде містити тільки перекреслене посилання на перше перенаправлення. Якщо перше перенаправлення було видалено, це посилання буде червоним.

Використання Редагувати

Спецсторінка є одним з важливіших інструментів для підтримання порядку у внутрішній навігації вікі. Подвійні перенаправлення це непотрібні сторінки, що ускладнюють навігацію по вікі. Їх потрібно або видаляти, або перенаправляти на цільову сторінку. Виникають такі ланцюги перенаправлень в загальному через багаторазового перейменування сторінок звичайними користувачами зі зберіганням перенаправленням. Адміністраторам необхідно регулярно перевіряти і чистити непотрібні перенаправлення.

Незважаючи на те що сторінка доступна для перегляду і звичайним користувачам, для них вона малокорисна через відсутність можливості видаляти непотрібні перенаправлення. Тому цей інструмент використовується в загальному адміністраторами і бюрократами.

Схожі спеціальні Редагувати