FANDOM

Панель адміністратора

Загальна частина

«Панель адміністратора» (англ. AdminDashboard) — спеціальна сторінка вікі, на якій централізовано розташовані усі інструменти адміністратора вікі-проєкту. Доступна тільки адміністраторам, модераторам обговорень і модераторам обговорень Фандому, а також VSTF, помічникам і співробітникам Фандому. Функціонує за рахунок однойменного розширення.

Потрапити в панель адміністратора можна за допомогою клавіші «Адміністратор», яка розташована праворуч на панелі Мої інструменти або через клавішу з іконкою спідометра Wds-icons-dashboard-small в правій частині локального навігаційного меню.

Опис Редагувати

Панель адміністратора ділиться на дві секції: загальну та додаткову, перехід між якими виконується по вкладкам. Секція «Додатково» веде на сторінку з повним списком всіх доступних адміністратору спеціальних сторінок.

Технічні звіти
Списки сторінок
Користувачі і права
Останні зміни і журнали
Файли
Вікі-дані та інструменти
Перенаправлення
Часто вживані
Інструменти
Вхід до системи/реєстрація
FANDOM pages
Карти
Інші спеціальні сторінки

Права частина Редагувати

У правій частині панелі адміністратору знаходиться таблиця з статистикою переглядів сторінок вікі, редагувань на вікі і завантажених зображень на вікі за останній тиждень. А також в правому верхньому куту розташоване коло «Перебігу вікі».

Перебіг вікі Редагувати

Перебіг вікі

«Перебіг вікі» викликаний допомагати засновникам вікі в перші тижні їх роботи. Виконуючи певні завдання, такі як «заповніть головну сторінку», «набрати 10 статей» і тощо, адміністратор може ефективно і послідовно почати розвиток нової вікі.

«Перебіг вікі» складається з наступних розділів:

  • «Індикатор перебігу вікі» — в процентах фіксує хід перебігу вікі. Коли ви виконуєте ті чи інші завдання, шкала заповнюється.
  • Під індикатором перебігу, якщо ще є невиконані завдання або перебіг не досяг 100 %, розташовані ті завдання, які рекомендується виконати в даний момент.
  • «Список завдань» — тут перераховані завдання, які потрібно виконати для заповнення індикатору перебігу вікі. Завдання можна пропустити, якщо вам здається, що це завдання ви не можете виконати на початковому етапі розвитку. Підведіть курсор до назви завдання і у відкритому вікні натисніть на посилання «Пропустити». Посилання на виконанні завдання забарвляться в сірий колір.
  • «Пропущені завдання» — список пропущених вами завдань. Ви можете повернутися до них в будь-який час.
  • «Бонусні завдання» — цей список завдань стає активним, коли ви виконаєте усі завдання з основного списку і у вас залишаться невиконаними пропущені завдання. У цьому випадку, щоб отримати 100 % на індикаторі прогресу, ви можете виконати будь-які з перерахованих бонусних завдань.

Виконати завдання може не тільки засновник та адміністратори вікі, але й усі інші користувачі. Їх редагування також їдуть в рахунок виконання того чи іншого завдання.

Список завдань Редагувати

Завдання Редагувати

Назва
Опис
Як виконати?
Набрати 10 статей Найголовніше на вікі — додавати статті з інформацією про вашу тему. Статті повинні містити принаймні один-два абзаци і, можливо, посилання на інші статті. Потрібно написати в основному просторі 10 статей.
Оберіть кольори для сайту Конструктор тем дозволяє обрати зі списку готові кольорові теми оформлення для вашої вікі або ж створити свою власну тему, змінити фон сайту. Оформіть свою вікі так, щоб вона була унікальною. Скористатися інструментом «Конструктор тем» і змінити дещо.
Заповнити головну сторінку Коли люди відвідають вашу вікі, то перше, що вони побачать, — це головна сторінка. Зробіть її такою, щоб вона зацікавила читачів. Зробити редагування на головній сторінці.
Досягнути 10 фотографій Зображення допомагають проілюструвати тематику вашої вікі. Дослідження показують, що людей завжди привертають візуальні ефекти. Ми наполегливо рекомендуємо додавати принаймні одне фото на кожну сторінку вікі. Через Upload завантажити 10 будь-яких зображень.
Набрати 3 категорії Категорії — один з найкращих способів організації вашої вікі. Вони допомагають людям знайти ті статті, які вони шукають. Система категорій повинна бути простою, адже занадто багато категорій можуть заплутати читачів. Додати на вікі нові 3 категорії. Додаються категорії додаванням їх в статті.
Відвідати центр засновника і адміністратора Центр засновника і адміністратора — це місце, де всі користувачі Фандому працюють разом, щоб допомогти колегам, дати пораду. Тут ви також можете знайти довідкову інформацію і зв’язатися зі співробітниками Фандому. Через панель адміністратора перейти на центральну вікі.
Переглянути вікі-активність Сторінка вікі-активності дозволяє вам бачити все, що відбувається на вікі. Вона показує, хто з користувачів редагував які сторінки або створював нові. Через ту ж панель перейти посиланням на свою недавню вікі-активність.
Заповнити сторінку свого профілю Особиста сторінка розповість про вас користувачам вашої вікі і зробить спільноту більш соціальною. Завдання тільки для засновника вікі! Заповнити свій профайл.
Досягнути 20 фотографій Додайте принаймні по одному фото на кожну сторінку. Людям подобаються зображення, і вони дійсно допоможуть зробити вашу вікі популярною. Через Upload завантажити 20 будь-яких зображень.
Набрати 20 статей Продовжуйте працювати, щоб зробити з вікі всеосяжний ресурс із вашої теми. Пам’ятайте, не потрібно просто створювати сторінки, переконайтеся, що всі вони мають якісний вміст. Створити в основному просторі статті. Можуть вважатися також заготівки.
Редагувати сторінку категорії Сторінка категорії може не тільки відображати посилання на всі сторінки, що входять до неї. Ви можете відредагувати її, щоб розповісти людям, про що сторінки в цій категорії. Таким чином, користувачі будуть знати, які статті необхідно сюди додавати. Додати опис до певної категорії.
Відвідати лабораторію Wikia Лабораторія Wikia дозволяє підключити нові можливості на вашій вікі. Перейдіть до сторінки з розширеннями, і підключіть одне розширення.
Набрати 5 категорій Коли ви додали багато сторінок на вікі, вам, імовірно, потрібно для зручності впорядкувати їх за категоріями. Додати на вікі нових 5 категорій. Додаються категорії додаванням їх в статті.
Додати фотогалерею Фотогалереї є чудовим способом показати кілька зображень одночасно на невеликій ділянці сторінки. Крім того, це цікавий спосіб привернути увагу людей, які зайшли на сторінку. Додати на сторінку декілька зображень.
Створити меню навігації Створіть власне меню навігації для вашої вікі (справа від її логотипу), яке буде показано на всіх її сторінках. Ви можете поставити тут важливі посилання, щоб допомогти користувачам швидко знайти популярні статті, категорії, повідомлення в блогах тощо. Перегляньте довідку, щоб дізнатися, як редагувати меню навігації. Відредагувати сторінку, що відповідає за навігаційне меню.
Редагувати куток спільноти Редагуючи куточок спільноти, ви створите сповіщення для всіх людей, які відвідають вашу вікі. Це хороший спосіб розповісти користувачам про спільноту, пояснити, як вони можуть допомогти їй, або просто зробити оголошення. Відредагувати куток спільноти.
Переглянути останні зміни Сторінка останніх змін є більш розширеною версією сторінки вікі-активності. Тут ви можете побачити, які конкретно зміни відбулися на сторінці (натиснувши посилання «різниця»), або скасувати зміни. Це чудовий інструмент, щоб слідкувати за тим, що редагують користувачі на вашій вікі. Через панель адміністратора відвідати спеціальну свіжих редагувань.
Додати логотип Логотип — це символ вашої вікі. Його видно нагорі кожної сторінки вікі. Створіть власний логотип, проявивши свою творчість, зробивши свою вікі унікальною. Завантажити на вікі логотип через «Конструктор тем».
Написати повідомлення в блозі Кожен користувач вікі може створити власний блоґ. Там можна робити оголошення, висловлювати свої думки або ділитися враженнями про прочитане або побачене. Спробуйте і ви! Написати перший блог на вікі, якщо підключено розширення.
Переглянути некатегоризовані сторінки Коли на вашій вікі багато сторінок, дуже легко в них загубитися. Обов’язково відстежуйте сторінки, які не входять до жодної категорії, і додавайте їх у необхідні категорії, щоб усе було впорядковано і структуровано. Перейдіть на сторінку некатегоризованих сторінок.

Пропущені завдання Редагувати

У цьому розділі будуть знаходитися ті завдання, які були пропущені з основного розділу завдань.

Бонусні завдання Редагувати

Назва
Опис
Як виконувати?
Додати ще 10 фото Додавання фото покращить вашу вікі і зробить її більш привабливою для читачів. Додайте більше десяти зображень, щоб виконати це бонусне завдання.

Примітка: кожне бонусне завдання можна виконувати більше одного разу. Виконайте стільки разів, скільки потрібно, щоб досягнути 100 %.

Через Upload завантажити 10 будь-яких зображень.
Додайте ще 5 сторінок Інформації на вікі ніколи не буває забагато. Додайте ще 5 сторінок, щоб виконати це бонусне завдання.

Створити в основному просторі 5 статей.
Відредагувати ще 50 сторінок Не зупиняйтеся на розпочатому! Відредагуйте ще 50 сторінок, щоб виконати це бонусне завдання.

Зробити 50 редагувань в статтях.

Цікаві факти Редагувати

  • Деякі завдання виконуються прямо з панелі адміністратора. Для цього виберіть завдання і натисніть на клавішу «Перейти».
    • У деяких випадках можна відразу повернутися назад, при цьому завдання виконається.
    • А у деяких випадках потрібно виконати ряд дій, після чого завдання виконається.
  • Деякі завдання просто неможливо виконати, оскільки дане розширення старе.