FANDOM

Нові редагування

Загальна сторінка активності

«Остання вікі-активність» (англ. WikiActivity)[1] — спеціальна сторінка, що дозволяє переглянути останні редагування користувачів в більшості пространств имён, крім файлів, шаблонів, модулей і MediaWiki.

Є спрощеною версією класичного інструменту «Свіжі редагування», що володіє меншим функціоналом.

Відкриття Редагувати

Блок нових редагувань

Перейти на «Нові редагування» крім прямого посилання і адресного рядка можна:

  • через локальне навігаційне меню: «Дослідити» → «Нові редагування»;
  • через клавішу зі стилізованим значком в локальному навігаційним меню;
  • перейшовши за посиланням на вікі, якщо попередньо встановити цю спеціальну як домашню сторінку в першому розділі налаштування.

Опис Редагувати

«Нові редагування» являє собою список редагувань користувачів, відокремлених один від одного горизонтальними прямими лініями. При цьому:

  • Якщо дія відбувається на новому форумі або стіні обговорення, відображаються час здійснення, сумарна кількість повідомлень в темі, саме залишене виконавцем повідомлення та передувала йому, нікнейми авторів обох і аватари. Це займає 6 рядків.
  • Якщо дія відбувається в коментаріях, відображається місце залишення, нікнейм виконавця, час здійснення релігійної і сам коментар. Це займає 3 рядки.
  • Якщо дія є створенням нової сторінки, відображається назва нової сторінки, нікнейм виконавця, час здійснення релігійної і уривок з її преамбули. Крім 3 основних рядків додаткові можуть займати опис редагування, відомості про додавання категорій і зображень.
  • Якщо дія є редагуванням, відображається місце вчинення дії, нікнейм виконавця і час здійснення. Основних рядків дві, проте додаткові можуть займати опис редагування, відомості про редагування конкретного розділу, додаванні категорій і зображень. При натисканні на клавішу Показати зміни на сторінці на другій сходинці відкривається різниця версій в історії сторінки.

У деяких окремих випадках дії на даній сторінці можуть не відображатися:

  • Якщо створений профайл або підсторінка профайла користувача (наступні редагування будуть відображатися);
  • Якщо поспіль без додавання опису скоєно кілька редагувань, які зачіпають більше одного розділу, — в цьому випадку залишиться лише останнє редагування, вчинена на сторінці.

На місце скоєння вказує префікс простору імен, а на характер дії — спеціальні значки:

Якщо дія сприяло заробляння виконавцем досягнення, цей факт також зазначається у вигляді додаткової рядки.

У порівнянні з «Свіжими редагуваннями» сортування на «Нові редагування» не дуже зручно. Доступні лише дві функції:

  • «Тільки відслідковующі сторінки» — при активації показує зміни на тих сторінках, які відстежує користувач;
  • «Уся активність» — переводить користувача на «Свежі редагування».

За допомогою скрипта AjaxRC список можна зробити автоматично оновлююваною.

Призначення Редагувати

Призначення «Нові редагування» очевидно: вона тримає користувачів і (меншою мірою) читачів в курсі, показуючи, що сталося на Фандомі за останній час.

Найбільш корисна сторінка для модераторів обговорень, активних користувачів форуму і авторів блогів з огляду на те, що більш детально відображає редагування на форумі, стінах і коментарях до блогів. Адміністратори, які займаються перевіркою чужих редагувань, вважають за краще їй більш функціональну «Свіжі редагування».

Цікаві факти Редагувати

  • У минулому для зазначення характеру відображуваного в «Нові редагування» дії також використовувався значок Значок Перейменовано, означав перейменування сторінки. У 2013 році від нього відмовилися.

Примітки Редагувати

  1. Дефіс використаний в оригінальній назві. Поза контекстом словосполучення «Нові редагування» також допустимо писати разом.