FANDOM

Особливі статуси статей — неофіційні статуси, які видаються статтям, що відповідають спеціальним вимогам.

Опис Редагувати

Особливі статуси статей зустрічаються на Фандомі досить часто як на великих, так і на менше розвинутих проєктах. Ці прапори покликані допомогти користувачі розрізнити статті, що відрізняються від інших більш високою якістю та великою кількістю тексту.

Як правило, процедура присвоєння статусу статті передбачає проведення голосування, однак воно може бути присутнім не завжди. Щоб позначити статтю, яка володіє статусом, зазвичай вдаються до додавання спеціальних зображень, на кшталт зірок, або ж до додання категорій. На деяких проєктах обрані сторінки можуть позначатися і шаблонами. Видавати статуси в більшості випадків можуть користувачі, що володіють спеціальними прапорами.

Приклади проєктів з особливими статусами статей Редагувати

Information icon

Цей розділ не дописаний!
Ви можете допомогти проєкту, дописавши його.

Викии Вики Редагувати

Star

Одна з зірок-нагород

На Викии Вики діє система видачі статей унікальних статусів. Статус гарної статті може привласнити користувач, що володіють правами адміністратора або «Вартового». Статус ж обраної статті може отримати тільки після спеціально проведеного голосування, яке можна простежити на спеціальній сторінці[1]. При цьому, якщо хто проголосував «за» присвоєння більше тих, хто проголосував «проти» як мінімум на чотири людини, статус статті все рівно отримає. Підсумки проводяться адміністраторами або вартовими не раніше, ніж через п'ять днів після початку голосування. Варто зауважити, що голосувати можуть не усі користувачі — спочатку обмеження по редагуванням було в 50, пізніше його знизили до 5.

Стаття, що отримала статус, також позначається спеціальним знаком — зіркою. При цьому, колір зірки може змінюватися. Якщо це гарна стаття, вона золота[2], якщо обрана — зірка змінює колір на червоний[3]. Починаючи з 2015 року, стаття може отримати ще один спеціальний «статус» — «Краща стаття тематичного тижня». В цьому випадку зірка срібна. Однак, гарні статті на проєкті можуть легко позбавитися статусу при недостатньої кількості інформації або при невідповідності нормам оформлення. Деякі обрані статті розміщуються в шаблоні на головній сторінці.

Вікі Geometry Dash Редагувати

На Вікі Geometry Dash діє та ж сама система видачі статтям унікальних статусів. На вікі присутні лише два статуса: гарна та обрана. Статус може отримати та стаття, обсяг якої перевищує 7000 Кб, але при цьому в статті повинна міститися біль-менш детальна інформація[4]. А ось для статусу обраної вимоги строгі. На відміну від гарних, у обраних статей повинно міститися найдетальніша інформація, а також щоб стаття дуже гарно була оформлена[5].

На зараз статуси видаються лише активним користувачем DDPAT Knife Series, який поки єдиний користувач на проєкті. Якщо статті, які він пише, відповідає вимогам, відразу видає їм ці статуси. Але незважаючи на це, на вікі присутня тема[6], де користувачі можуть запропонувати статті для деяких статусів.

Примітки Редагувати

  1. Сторінка Викии Вики для проведення голосування
  2. Приклад гарної статті на Викии Вики
  3. Приклад обраної статті на Викии Вики
  4. Один з прикладів гарних статей
  5. Один з прикладів обраних статей
  6. Тема, де користувачі можуть запропонувати статті, яким чи потрібно привласнити статус