FANDOM

Акаунт — обліковий запис, що дозволяє ідентифікувати її володаря. Для створення акаунту необхідно пройти процедуру реєстрації. Акаунт на Фандомі поширює можливості користувача, крім того, в деяких випадках, користувачі без акаунту можуть лише читати вікі.

Вхід Редагувати

Щоб увійти в акаунт, натисніть на кнопку «Увійти» на верхній панелі сторінці, а потім введіть свої дані: логін та пароль, у відповідну форму. Акаунт може бути заблокований, в такому випадку увійти буде неможливо, ал вікі буде в режимі «тільки читання». Якщо обліковмй запис буде відключений, скористатися нею буде неможливо зовсім.

Особиста сторінка Редагувати

Зареєструвавшись, разом з акаунтом ви отримуєте глобальну особисту сторінку. Тут розташовується усі загальна інформація про користувача — аватар, нікнейм та інше. Ви можете редагувати що знаходиться тут інформацію, натиснувши на напис «Редагувати» поруч з іконкою олівця.

Особиста інформація
  1. Аватар знаходиться зліва від блоку особистої інформації та представлює собою невелике квадратне зображення, яке необхідно завантажити самому або вибрати з набру стандартних. Також це зображення буде знаходитися поруч з кожним повідомленням користувача. У користувачів, що не мають аватара, замість нього буде стандартна сіра іконка.
  2. Нікнейм — псеводнім або ім’я, вказане при реєстрації. Він відображається в блоці вашої особистої інформації, у верхньому рядку.
  3. При бажанні можна вказати своє ім’я або який-небудь інший світ нікнейм в блоці особистої інформації. Воно буде відображатися поруч зі стандартним нікнеймом у вигляді «aka %Ваш ім’я%».
  4. В блоці особистої інформації можна побачити свою кількість редагувань на цій вікі. Воно буде відображатися ось як: «%Кількість% редагувань з моменту приєднання до цієї вікі %дата приєднання%».
  5. Участь в обговореннях розташовується нижче кількості редагувань та показує кількість відправлених користувачем повідомлень в обговореннях у форматі «%Кількість% повідомлень в обговореннях». Пункт з’явиться тільки якщо на вікі підключені самі обговорення.
  6. Посилання на Твітер/Discord-аккаунт користувача та його особистий сайт, якщо вони були вказані.
  7. Справа знаходиться детальна інформація про користувача, що заповнюється доброчинно:
    1. Місце проживання. Воно виглядає ось так: «Я мешкаю в %місце проживання%».
    2. Рядок дня народження користувача знаходиться під місцем проживання і відображається ось так: «Мій день народження: %день і місяць народження%».
    3. Інформація про рід діяльності знаходиться під датою народження та відображається ось так «My occupation is: %професія%».
    4. Статева ознака користувача розташований в правому нижньому куту блока особистої інформації. Він відображається ось так: «Я %<вказана статева ознака%».
      1. Варто зауважити, що статева ознака в даному випадку не залежить від вибраного варіанту в налаштуваннях, а заповнюється як завгодно.
    5. Коротка інформація про користувача. Заповнюється в додатку Фандом та виглядає у форматі «Про себе %коротка інформація%»
  8. Унизу відображаються обрані вікі користувача, тобто вікі, на яких користувач редагує найбільш активно в даний момент. Дану опцію можливо відключити, а сам список редагувати.
  9. «Профайл» спочатку складається з двух блоків: «Про мне» і «Мої улюблені вікі». В першому ви можете коротко розповісти про себе тим або іним чином. В улюблених сторінках ви можете складати список зі своїх улюблених вікі. Хоча ви не обмежені цими блоками і можете налаштувати профайл на свій розсуд. На кожній вікі необхідно завести окремий профиль, загалом, деякі скрипти дозволяють виконати це одним натисканням.
  10. У вкладці «Обговорення користувача» будь-який користувач вікі може написати загальнодоступне повідомлення. Першим повідомленням тут буде «привітання нового автора», яке з'являеється, коли користувач зробить перше редагування. Для кожної вікі заводиться окреме обговорення користувача.
  11. «Блог» — місце, де ви зможете залишити будь-який запис. Усі записи в блозі будут видно користувачам, а також вони отримають можливість коментувати кожну з них, якщо користувач дозволить коментувати блог.
  12. У вкладці «Внесок» записані всі редагування, внесені вами з моменту реєстрації акаунта. Тут відображаються коментарі, редагування та написані користувачем статті, а також короткі відомості про них в хронологічному порядку. Зверху знаходиться блок «Пошук внеску», якому розташовані налаштування для зручного пошуку потрібної інформації.
  13. У вкладці «Спостереження» відображаються статті та сторінки, які відстежує користувач. Інформація про всі зміни у відстежуваних статтях і сторінках отримується у вигляді повідомлень.
  14. «Активність користувача» з'являється тільки на центральних вікі кожного порталу та показує статистику редагувань користувача по різним вікі. Також воно є на Вікі про Вікі, який на даний момент не є центральною вікі.

Вкладки «Спостереження» і «Активність користувача» доступні тільки володарю акаунту на його сторінці.