FANDOM

WgEnableMediaGalleryExt

Нові галереї зображень — розширення Wiki Features, яке стало доступно для підключення на сторінці Спеціальна:WikiFeatures в розділі «Лабораторія» 15 жовтня 2014 року.

На даний момент знаходиться в бета-версії.

Опис Редагувати

«Нові» галереї відрізняються від старих перш за все зовнішній виглядом. Якщо старі представляють собою набор фотографій в невеликих і, як правило, квадратних або прямокутних рамках, то нові хоч і теж розподіляють картинки по невеликих квадратах, але у цих квадрат немає рамок і в кожній окремо взятої галереї мають однакову форму. Нові галереї відображають у собі тільки вісім перших картинок; щоб побачити усі інші (якщо в галереї більш восьми фото), читачу запропонується натиснути «Показати більше». Таким чином, можна сказати, що нові галереї більш зручні для перегляду, оскільки іноді, якщо в статті дуже велика галерея, читачу стає важко знайти в неї потрібну картинку, а також й перейти на текст, що знаходиться під галереею.

Головною метою введення нових галерей, за словами розробників, є збільшення взаємодії користувачів із зображеннями в цілому і з галереями зображень зокрема (чого можна добутися за рахунок становлення галерей більш компактними і сучасними) і прискорений перегляд процесу зображень в галереях. Оскільки розширення на даний момент знаходиться в бета-версії, при його підключенні неможливо буде вставляти галереї в статті через візуальний редактор і новий візуальний редактор, і це можна буде робити лише у вихідному коді — внаслідок розробники обіцяють виправити дану проблему. Крім того, на даний момент в деяких стаття можливі випадки неправильного спрацьовування нових галерей, коли вони відображають картинки не зовсім правильно — це пов'язано з тим, що картинки, які розглядаються, мають не зовсім правильну форму, яку новим галереям доводиться обрізати.

Також при підключені нових галерей варто звернути увагу на наступні факти:

  • Слайдшоу після включення нових галерей перестануть бути доступними, усі існуючі на вікі слайдшоу будуть автоматично перетворені у звичайні галереї.
  • Відеофайли у галереях, які містять як зображення, так і відео, не будуть відображатись. Щоб створити галерею х відеофайлами, потрібно вставити окрему галерею тільки з відеофайлами.
  • До галереї, що включать в себе атрибут link= буде автоматично доданий атрибут navigation=true. Це залишить їх початковий вигляд.
  • Деякі атрибути галерей, що відповідають за розмір і форму зображень, після підключення розширення перестають працювати.
  • Галереї, що містять лише одні відео, ніяк не змінються.
  • Значки вставки галереї, слайдшоу і слайдера зникнуть з редактору вихідного коду, теги галереї і атрибути прийдеться писати власноручно.

Цікаві факти Редагувати

  • Максимум у одній новій галереї може поміститися 3 000 зображень. Усе, що понад цього заходу, не буде доступний широкому.
  • Існує спосіб зробити в новій галереї так, щоб вона відображала майже усі картинки (якщо бути точніше, перші 100 файлів), а не тільки вісім з них. Для цього потрібно у вихідному коді додати у відкритий тег gallery атрибут expand="true".
  • Якщо додати до галереї атрибут navigation=true, то вона знову стане виглядати як звичайна, але її можна буде редагувати тільки у вихідному коді.
  • На будь-якій вікі, на якій не підключені нові галереї, можна переглянути, як ці галереї будуть виглядати, якщо додати у адресний рядок до назви сторінки параметр ?gallery=new.

Див. також Редагувати