FANDOM

VisualEditor-logo

Новий візуальний редактор — редактор, що надає користувачам можливість редагувати на вікі у повністю візуальному режимі — без використання вікі-розмітки, HTML або CSS. Засновний на однойменному розширенні, яке спочатку розроблювалося співробітниками фонду Вікімедіа сумісно з інженерами Фандому. У справжній час кілька модифікований і відрізняється від редактору, доступного на проєктах фонду Вікімедіа.

Був доступний для підключений в лабораторії «Wiki Features» з 3 грудня 2013 року[1]. Зараз підключсений за замовчуванням на усіх проєктах.

Редагування Редагувати

New visual editor

Редагування статті

Зверху знаходиться панель редагування з клавішами для зміни тексту, такими ж, як і в класичній версії редактору (жирний, курсив, посилання), а також додана клавіша «Очистити форматування». Лівіше розташовані клавіші форматування абзаців і стрілки для скасування змін в процесі редагуванні, праворуч — додавання нумерованного/маркованого списку і прикріплення файлів. Нижче панелі є клавіша «Параметри сторінки» — натиснувши на неї, можна змінювати, прибрати або додавати категорії. У лівій частині панелі наявна клавіша «Додатково» — за її допомогою можна додавати шаблони, примітки, підкреслений текст, закреслений текст, а також клавіша переходу у режим вихідного коду, якщо користувачі воліють редагувати у ньому.

Переваги і недоліки Редагувати

Plus Переваги:

  • Більше функцій, ніж в «звичайній» версії редактору.
  • Велика простота застосування новачками.

Minus Недоліки:

  • Менш зручний для досвідчених користувачів інтерфейс.
  • Неможливо створювати і підтримувати складний код.

Цікаві факти Редагувати

  • Новий редактор не працює в блогах і сторінках обговорень. В цих просторах назв можна редагувати тільки в класичній версії.
  • При редагування довгих статей видає помилку, що сильно обмежує можливості використання редактора.

Примітки Редагувати

  1. Новий візуальний редактор — в лабораторії Wiki Features