FANDOM

VisualEditor-logo

Новий візуальний редактор — оновлена версія «звичайного» візуального редактора. Був доступний для підключення в лабораторії «Wiki Features» з 3 грудня 2013 року. Зараз підключений за замовчуванням на всіх проєктах.

Редагування Редагувати

Вгорі знаходиться панель редагування з клавішами для зміни тексту, такими ж, як і в класичній версії редактора (жирний, курсив, посилання), а також додана клавіша «Очистити форматування». Ліворуч розташовані клавіши форматування абзаців і стрілочки для скасування змін в процесі редагування, правіше — додавання нумерованого/маркірованого списку і прикріплення файлів. Нижче панелі є клавіша «Параметри сторінки» — клікнувши по ній, можна змінювати, видаляти або додавати категорії. В лівій частині панелі знаходиться клавіша «Додатково» — з її допомогою можна додавати шаблони, примітки, підкреслений текст, закреслений текст, а також клавіша переходу в режим вихідного коду, якщо користувачі вважають за краще правити в ньому.

Переваги і недоліки Редагувати

Plus Переваги: Більше функцій, ніж у «звичайної» версії редактора. Велика простота застосування новачками.

Minus Недоліки: Менш зручний для досвідчених користувачів інтерфейс. Буквально «перемелює в кашу» складний код. При уявній простоті викликав масу нарікань у більшості досвідчених вкладників.

Цікаві факти Редагувати

  • На проєктах, де цей редактор підключено, можна правити і в звичайному візуальному редакторі — для цього треба натиснути на стрілочку біля клавіши «Редагувати» і вибрати «Класичний редактор».
  • Новий редактор не працює в блогах і сторінках обговорень. У цих просторах імен можна правити тільки в класичній версії.
  • При правці довгих статей видає помилку, що сильно обмежує можливості використання редактора.
  • При перемиканні в режим вихідного коду немає можливості попереднього перегляду внесених змін/зворотне переключення без втрати інформації.

Посилання Редагувати