FANDOM

UnusedFiles

«Невикористані файли» (англ. UnusedFiles) — інструмент, призначений для відображегня тих файлів, які не використовуються ні на жодній сторінці вікі.

Опис Редагувати

В самому верху сторінки міститься інформація про те, коли в останній раз оновлювався список невикористовуваних файлів (оновлення відбувається близько 1 раз на добу) і про те, що нам доступні тільки перші 1000 записів даного списку (починаючи з найстаріших). Нижче буде вказано попередження, що інші веб-сайти можуть безпосередньо посилатися на цей файл (його URL), і він може використовуватися незважаючи на те, що вказаний в цьому списку.

На цій спеціальній сторінці користувачі можуть побачити ті файли, які не використовуються на сторінка на даній вікі. Користувачам доступна інформація про назву і розмір файлу; у випадку з багатьма форматами файлів (наприклад, jpg або png) буде доступний їх попередній перегляд.

Список розбитий на сторінки по 20, 50, 100, 250 або 500 файлів (за вибором користувача). Цю кількість можна змінити натисканням посилання-перемикача на відповідній цифрі у рядку над або під списком. Там ж розташовані гіперпосилання «попередні» і «наступні», які відповідають за перехід між сторінками. Через адресний рядок можна задати на сторінці і довільне число рядків. При змінені числа відображених посилань у веб-адресі після назви спеціальної з'являється параметр «?limit=N» або «&limit=N» (де N — кількість статей на сторінці). Замість N туди можна підставити будь-яке число від 1 до 1 000.

Цікаві факти Редагувати

  • У список невикористаних файлів можуть потрапити файли, використані при оформленні проєкту: фон, фавикон, логотип, зображення заголовка, файли досягнень, та інші файли, що використовується на MediaWiki-сторінках (в тому числі і в особистому CSS користувачів). Щоб уникнути цієї проблеми, можна створити окрему сторінку, де будуть вказані ці файли (таким чином вони перестануть бути невикористані).
    • Якщо «явно» помістити на сторінку MediaWiki посилання на файл ([[Файл:Ім'я.jpg]]), то він буде вважатися використаним, навіть якщо це зроблено на сторінці CSS або JS. У такому випадку вкрай бажано розмістити посилання в коментарі, щоб не нашкодити коду.