FANDOM

Мільйонні вікі — унікальні та дуже великі вікі-проєкти, на яких більше одного мільйону статей. Таких проєктів дуже мало і навіть за межами Фандому, і на Фандомі він усього один, LyricWiki.

LyricWiki Редагувати

Загальна стаття: LyricWiki
LyricsWikia

LyricWiki — багатомовний вікі-проєкт, що являє з себе базу даних з текстами пісень різних виконавців з усього світу. Один з найбільших вікі-проєктів світу, що містить lyrics. Був заснований 6 квітня 2006 року співробітником Фандому Sean Colombo. Спочатку розташовувався на незалежному сервері і мав домен lyricwiki.org, але незабаром переїхав на хостинг Фандом.

Більшість статей являють з себе спеціально оформлені тексти пісень, часто з посиланнями на аудіо- та відеозаписи. Тексти великої кількості пісень перекладені на інші мови. Також наявні статті про альбоми та виконавців, правда усі вони являють собою просто великі списки з посиланнями на статті про їхні пісні.

Усі мовні портали розташовуються на спеціально відведених сторінках основного сайту (на даний момент таких розділів 17, серед них і україномовний) — частково це пояснює настільки величезну кількість статей (наприклад, статті найбільшого мовного порталу, англійського, займають лише третину від загальної кількості).

WikiRespuestas Редагувати

Загальна стаття: WikiRespuestas
WikiRespuestas Заглавна

Головна 13 квітня 2019

WikiRespuestas

WikiRespuestas — іспаномовна версія проєкту Wikianswers, де, завдяки загальному пристрою, користувачі можуть задати те чи інше питання та отримати на нього відповідь. Також є дуже велика вікі, що включає в себе трохи менше 2,5 мільйонів питань, з кількості на яких немає відповіді. Була заснована 17 травня 2009 року співробітниками Фандому.

WikiRespuestas була на момент закриття був найбільшим за кількістю сторінок вікі-проєктом на Фандомі — 2 482 976 статей.

Проєкт закрили 15 квітня 2019 року разом з усіма вікі відповідями (винятком стала лише одна Doctor Who Answers Wiki).

Color Wiki Редагувати

Загальна стаття: Color Wiki

Color Wiki (укр. Кольори вікі) — одне з найнезалежніших вікі, розташована на англійському порталі. Присвячена різним кольорам (не у значенні квітів). Була закрита у серпні 2018.

Також налічувала більше мільйону статей, деякі з яких створені ботами. Кожна зі статей присвячена певному кольору розмітки HTML та являє собою невелику табличку, у якій коротко розказано, як можна позначити цей колір у розмітці, а також вказаний його зовнішній вигляд. Під табличками також є посилання на статті про схожі кольори.