FANDOM

Міжмовні посилання

Вікно міжмовних посилань

Міжмовні посилання (скор. інтервікі) — посилання, що перенаправляє читача на аналогічну сторінку вікіпроекта іншою мовою.

Для зручного орієнтування на сторінці інтервікі знаходяться в самому низу, і на самому початку статті, навпроти списку категорій.

Підключення інтервікі Редагувати

Запити на міжмовні посилання

Вікно відправлення запиту на зв'язування міжмовних посилань на російській центральній Вики Сообщества

Щоб розміщувати інтервікі на інші статті, спочатку потрібно відправити запит на зв'язування вікі. Це можна зробити через Contact або через сторінку "Запити на міжмовні посилання" на центральній українській Вікі Спільноти або на аналогічній сторінці Interlanguage link requests на англомовній центральній Community Central, також на "Запросы на межъязыковые ссылки" на російській центральній Вики Сообщества. У такому разі для того, щоб відправити запит на зв'язування вікі з іншої вікі, вам потрібно в полі "URL вікі №1" ввести домен своєї вікі, а по-другому ту вікі, з яким вікі буде зв'язуватися. Якщо потрібно пов'язати кілька вікі, потрібно натиснути на "Додати секцію", після повторити ті дії. Примітки! У першому полі завжди повинен знаходитися ваш домен.

Налаштування Редагувати

Спочатку інтервікі відсутні, тому що статті на інших мовах можуть мати зовсім інший домен, від чого можуть існувати багато різних вікі-дублікатів. Тому зв'язок між проектами різними мовами повинні встановлюватися вручну.

Після зв'язування інтервікі-, має пройти від години до 24 годин, перш ніж посилання запрацюють.

Створення міжмовних посилань Редагувати

Щоб додати до статті посилання на статтю з іншої мовної вікі, напишіть наступний код:

[[код мови:назва статті]]

Код мови — це двобуквений код іншої мовної версії Фандому. Наприклад, щоб додати на сторінку англійську версію сторінки, введіть наприклад [[en:Fandom]].

Міжмовні посилання, що з'являться, в тексті відображатися не будуть. Вони знаходяться в лівому верхньому куту, де написана ваша версія вікі, а при наведенні видасть список інших існуючих вікі різними мовами.

Внутрішньотекстові посилання Редагувати

Міжмовні посилання розміщуються як і в лівому верхньому куті, може відображатися і в тексті. Є певні умови, щоб зробити інтервікі-посилання. Ваша вікі повинна бути пов'язаною з іншою подібною вікі на іншій мові. Для розміщення інтервікі-посилання, введіть наступний код: [[:en:Fandom]]. І при цьому ви отримаєте текстове посилання, яке можна використати як посилання, використовуючи інтервікі-посилання.

Приклад коду: ru:Фэндом або ж Фэндом ([[:ru:Фэндом|Фэндом]]).