FANDOM

Це незавершена стаття.
Ви можете доповнити її, завдяки чому ви дуже допоможете нашому проєкту!

Мої інструменти або Тулбар — панель, яка розташована в нижній частині екрана і містить різні корисні посилання, включаючи деякі спеціальні сторінки.

Опис Редагувати

За замовчуванням панель містить такі посилання:

  • «Спостерігати/Скас. спостереження» — дозволяє додавати або видаляти сторінку до або зі свого списку спостережень.
  • «Мої інструменти» — опція, яка відкриває список деяких спеціальних сторінок (цей список по суті є доповненням до того, що вже є на самій панелі). За замовчуванням він містить лише посилання на спецсторінку «Посилання сюди», а якщо у вас був статус адміністратора на будь-якій вікі, посилання на конструктор тем. Останнє працюватиме лише на тих вікі, де ви є адміністратором, на решті воно буде «затемненим».
  • «Налаштування» — кнопка, яка дозволяє, як випливає з назви, налаштовувати вміст панелі та вкладки «Мої інструменти». При натисканні на неї відкриється діалогове вікно налаштувань.
  • «Адміністратор» — ця кнопка доступна лише адміністраторам та вище. Перенаправляє до панелі адміністратора.
  • «Shortcuts» — кнопка, що містить список гарячих клавіш. Після натискання на неї відкриється діалогове вікно зі списком основних комбінацій та інструкціями щодо відкриття повного списку.

У крайньому правому куті є кнопка зі стрілкою, яка спрямована вниз або вгору, що дозволяє, відповідно, приховати або показати панель.

Wikia Bar Редагувати

Wikia Bar Альтернативна версія «Моїх інструментів» для анонімних користувачів. Абсолютно однакова за зовнішнім виглядом, але замість налаштованих посилань містить посилання на хаб, до якого належить вікі, та посилання на Community Central.

Була представлена 9 жовтня 2012 року. Незважаючи на перейменування хостингу, вона все ще має назву з частинкою Wikia, включаючи технічну документацію.

Цікаві факти Редагувати

  • На відміну від глобального навігаційного меню, яке, починаючи з 2 грудня 2014, завжди біле, колір панелі «Мої інструменти» підлаштовується під дизайн певного проєкту. До 2 грудня 2014 навменю також адаптувалося під локальну кольорому гаму, через що було схоже з «Моїми інструментами».

Посилання Редагувати