FANDOM

Badge-GlobalDiscussionsModerator

Модератор обговорень Фандому (англ. Global Discussions moderators) — глобальний статус, що належить користувачам, що викликані слідкувати за обговореннями на вікі, де немає активних модераторів та адміністраторів.

Статус був анонсований 16 серпня 2017[1] року, а введений 22 серпня[2]. 3 лютого 2019 року на центральній російськомовній вікі з'явилася тема про набір нових кандидатів в команду МОФ (ймовірно, це відбулося з покиданням Лисохвостом свого посту). Причому ряд вимог до майбутніх модераторів став більш конкретним і великим.

На даний момент їм володіють приблизно 30 користувачів[3], троє з яких є користувачами російськомовного порталу Фандома — Liberalis Petitor, Maxwell the Great і Rendann.

Права та можливості Редагувати

Технічно володіють практично усіма правами в обговореннях, а також можуть давати локальні блокування і мають доступ до оголошень. Однак використовувати свої права вони можуть лише в наступних випадках:

  • Якщо в обговореннях кожні кілька днів з'являються нові повідомлення;
  • Є явні проблеми з організацією обговорень і порушниками;
  • На вікі немає активних модераторів обговорень і адміністраторів.

Користувачі цієї групи займаються створенням необхідних категорій, відстежуванням порушень і врегулюванням виникаючих в обговореннях конфліктів.

Звернутися за допомогою до модераторів обговорень Фандому можна на спеціальній сторінці[4] на Вики Сообщества.

Примітки Редагувати

  1. Нова глобальна група — модератори обговорень Фандома
  2. Технічне оновлення від 22 серпня 2017
  3. Актуальний список користувачів
  4. Запити на допомогу модераторів Обговорень