FANDOM

Badge-ContentModerator

Модератор контенту (англ. Content Moderator, скор. МК) — статус користувача, що дозволяє керувати змістом статей.

Був уведений 14 січня 2016[1].

Можливості Редагувати

Модератори контенту за замовчуванням мають такі права:

  • Відкат редагувань;
  • Видалення та відновлення статей;
  • Захист сторінок, зміна рівня захисту, її зняття і редагування захищених сторінок;
  • Перейменування сторінок без перенаправлень;
  • Перейменування файлів;
  • Їхні нові сторінки будуть автоматично визначатися як відпатрульовані. Якщо на вікі підключено власноручне патрулювання редагувань, модератор контенту також може патрулювати інші редагування.
  • Видалення коментарів під статтями.

Роль Редагувати

Модератор контенту — розширений статус для роботи на вікі, і перш за все — зі статтями. Такі користувачі часто займаються активною перевіркою редагувань, відповідають на запити про видалення низькоякісних статей. На відміну від модераторів обговорень, вони можуть уникати частого спілкування з іншими користувачами. Проте, навички ведення конструктивного діалогу є цінними і для цього статусу, як і для будь-якого іншого.

Оскільки цей прапор є другим локальним за значимістю технічних прав після адміністратора, на багатьох вікі модератори контенту використовують роль помічників адміністрації. Іноді цей статус може служити свого роду випробуванням терміном перед тим, як користувачів стане адміном. Також він активно надається користувачам, які вносять позитивний внесок, але з тих чи інших причин не дотягують до більш високого статусу.

Цікаві факти Редагувати

  • До виходу цього статусу деякі великі вікі випробували недолік в помічниках адміністрації. До 2015 року на Фандомі була можливість відправити запит унікальний статус, через що на деяких вікі зараз присутні прапори, за правами близькі до модераторів контенту. Наприклад, на російському проєкті Викии Вики наявний статус «Вартовий», який відрізняється від МК тільки відсутністю опції захисту сторінок. Також на російському проєкті The Elder Scrolls Wiki (-ru) є прапор «Патрульний», володарі якого можуть піддати порушників блокуванню.
  • Цікаво, що модератор контенту може вилучити блоги іншого користувача, проте, на відміну від адміністратора, не може їх перейменовувати.

Примітки Редагувати

  1. Нові статусу для користувачів — Блог на Вики Сообщества