Менеджер вікі (англ. Wiki Manager) — глобальний статус Фандому. Надається співробітникам Wikia, Inc., що працюють на неповну ставку на певних англомовних вікі в однойменній команді.

Усього на хостингу приблизно 30 користувачів з цим глобальним статусом[1].

Опис[ред. | ред. код]

На Фандомі статус був представлений в травні 2019 року[2], але спочатку з'явився на Gamepedia. Після об'єднання двох компаній, Фандом перейняв ідею і на свої проєкти.

Менеджери вікі працюють в одній з двох можливих команд: ігри та кіно. У кожній команді є свій менеджер — співробітник; у першій команді ним є JoePlay, а у другої — Luchofigo85. Кожному менеджеру вікі доручені конкретні вікі-проєкти, і цими проєктами він надає підтримку. Менеджери вікі полегшують зв'язок користувачів зі співробітниками, виступаючи посередниками між першими і другими. Можна стверджувати, що завдання менеджерів вікі в чомусь схожі з завданнями помічників, але менеджери при цьому працюють лише на англомовних вікі.

До червня 2019 року менеджери вікі працювали зі статусами помічників, але на сьогодні усім їм наданий окремий статус. Володіють більшістю прав адміністратора вікі, але також можуть використовувати інструменти перевірки IP, бачити деякі приховані журнали і керувати усіма сторінками інтерфейсу. Можуть надати усі локальні права, за винятком статусу перевіряльника IP. Цікаво, що ці співробітники мають імунітет до глобальних блокувань, але самі блокувати не можуть.

Примітки[ред. | ред. код]