FANDOM

Масове видалення сторінок

Масове вилучення сторінок (англ. Nuke; Чисельне вилучення сторінок) — технічне право, що дозволяє вилучити багато сторінок одним натисканням. Ця функція доступна співробітникам, помічникам Фандому і VSTF.

Існує також ряд користувацьких скриптів, що виконують схожі дії, що доступні адміністраторам проєкту. Приклад.

Використання Редагувати

Щоб провести масове вилучення сторінок, потрібно зайти на відповідну спеціальну сторінку — Special:Nuke. В першому рядку потрібно ввести нікнейм або IP-адресу користувача, статті якого потрібно вилучити. Нижче знаходиться поле введення, в яке необхідно ввести максимальну кількість сторінок, що вилучаються, за замовчуванням їх кількість — 500. Після цього необхідно натиснути клавішу «Виконати». Відкриється нове вікно, де потрібно вибрати, які статті потрібно вилучити і вказати причину. Після виконання усіх цих дій потрібно натиснути на клавішу «Вилучити вибрані».

Як правило, при виконанні даної дії, користувачу надається статус бота, щоб чисельне вилучення не було видно в нових редагуваннях. При вилученні слід бути вкрай уважним, оскільки розширення не пристосоване для відновлення вилучених сторінок.

Обговорення Редагувати

В обговореннях, проєкті за межами MediaWiki, і, отже, вікі, існує аналогічний інструмент, що доступний не лише користувачам з глобальним правами, але і локальним адміністраторам. Цей інструмент також дозволяє в одну дію вилучити усі повідомлення вибраного користувача.

Див. також Редагувати