FANDOM

Editcount

«Лічильник редагувань» (англ. Editcount) — спеціальна сторінка, що показує, скільки редагувань здійснив користувач. Доступна за рахунок однойменного розширення.

Доступ Редагувати

Потрапити на сторінку крім прямого посилання і введення назви у адресний рядок можна через спецсторінки або через додатковий панель адміністратора.

Опис Редагувати

Користуватися «Лічильником редагувань» дуже легко: потрібно перейти на сторінку Спеціальна:Editcount, і у відкритому вікні ввести нікнейм шуканого користувача і натиснути «Перейти».

З'явиться велика таблиця, по вертикалі розділена на два розділи: що стосується внеску на даній вікі і що стосується внеску на хостингу в цілому. Таблиця показує не тільки загальні цифри, але також відомості по певним просторам назв і відсоткові співвідношення.

Цікаві факти Редагувати

  • Також є можливість виводити дані лічильника у статті. Для цього у вихідному коді необхідно використати конструкцію {{Спеціальна:Editcount/Ім'яКористувача}}. Приклад: {{Спеціальна:Editcount/DDPAT Knife Series}} покаже кількість редагувань користувача DDPAT Knife Series на цій вікі.