FANDOM

Ликея — активна користувачка російського і українського порталів Фандому, колишня користувачка The Elder Scrolls Wiki.

Біографія Редагувати

Ликея зареєструвалася на The Elder Scrolls Wiki 31 липня 2013 року[1]. Своє перше редагування зробила значно пізніше, лише 3 серпня 2013. Тоді вона в загальному займалася своїм профайлом, а також залишала деякі повідомлення на форумі.

В основному просторі перше редагування було зроблено в статті «Эленвен»[2]. Користувачка швидко освоїлася і почала робити все більше редагувань.

3 вересня 2013 вона вже отримала статус модератора чату, 21 вересня — патрульний (спеціальний статус The Elder Scrolls Wiki, що дозволяє видаляти сторінки і патрулювати редагування), а 24 вересня — відкатника[3]. 12 жовтня 2013 була позбавлена статусу модератора Jormun, але вже через тиждень його знову отримала. 7 січня 2014 адміністрація знову позбавила Ликею статуса модератора[4].

Загальна маса редагувань користувачки приходилася на форум і сторінки обговорень, в основному просторі її внесок полягав в вікіфікації, додавань категорії, очищення зайвої інформації та виправлення помилок.

1 лютого 2014 року Ликея пішла, прокоментувавши зміст свого профайлу.[5] Єдине, що залишилося на її сторінці — юзербар активності з написом: «Цей користувач пішов, і скоріш за все, не повернеться». У цей же день Ликея була позбавлена усіх повноважень і «жовтого» кольору патрульних.

За межами The Elder Scrolls Wiki Редагувати

За межами The Elder Scrolls Wiki має досить великий внесок на українській версії проєкту — Стародавні сувої українською, де зробила більше 1300 редагувань і написала декілька десятків статей[6]. Трохи пізніше отримала статус адміністратора. Частіше з'являється і зараз, після відходу з The Elder Scrolls Wiki. Іноді робить редагування на Викии Вики[7], є неактивним адміністратором покинутої вікі під назвою Ботаника і Микология[8].

Примітки Редагувати

  1. Журнал реєстрації
  2. Перше редагування в основному просторі
  3. Журнал прав користувальниці
  4. Повідомлення про позбавлення статусу
  5. Ликея покинула проєкт
  6. Внесок користувальниці на Стародавні сувої українською
  7. Внесок користувальниці на Викии Вики
  8. Внесок користувальниці на Ботаника і Микология вики