FANDOM

Логотип Вики Сообщества з 13 липня 2017

Користувач (англ. User, розм. Юзер) — користувач хостингу Фандому. Є головним діючим обличчям на вікі, без діяльності якого існуванння вікі-проєкту неможливо.

Різновиди Редагувати

  • Анонімні користувачі (розм. аноніми) — незареєстровані користувачі. Замість особливого нікнейму у анонімних користувачів фігурує IP-адрес. В будь-який момент можуть створити обліковий запис і приєднатися до групи зареєстрованих.
  • Зареєстровані користувачі — найпоширеніший вид користувачів на хостингу. У більшості саме завдяки їхньою діяльностю розвиваються проєкти.
  • Користувачі з різними статусами, наприклад: адміністратори, бюрократи, модератору, помічники тощо.

На ListUsers можна дізнатися яким статусом або до якої групи відноситься той чи інший користувач.

Можливості Редагувати

Усі користувачі (в тому числі і аноніми) Редагувати

Будь-які користувачі, навіть без облікового запису, можут переглядати сторінки та редагувати незахищені сторінки. Незареєстровані користувачі не можуть отримати статуси, завантажувати зображення або відео на вікі.

Зареєстровані користувачі Редагувати

Користувачі, які створили обліковий запис на Фандомі та увійшли у неї, можуть:

Автопідтверджені користувачі Редагувати

Завантаження багатьох файлів

Завантаження багатьох файлів.

Зареєстровані користувачі, які створити акаунт більше 4 діб тому та зробили більше 10 редагувань. Володіють тими ж інструментами, що і зареєстровані користувачі, а також можуть:

  • Завантажувати файли, ставити зовнішні посилання та видаляти зміст сторінок без введення Captcha.
  • Завантажувати кілька файлів одночасно.
  • Редагувати частково захищені сторінки.

Користувачі з підтвердженим e-mail Редагувати

Користувачі, що підтвердили свою електронну пошту, вказану при реєстрації облікового запису, можуть:

  • Отримувати повідомлення по e-mail та електронні пошти від інших користувачів вікі;
  • Можуть отримувати повідомлення про редагування в створених ними статтях;
  • Запитувати пароль у випадку його втрати.

Діяльність Редагувати

Активні користувачі

Активні користувачі тижня

Користувачі на усьому просторі Фандома займаються створенням та редагуванням статей, доповнюють незавершені — загалом роблять контент вікі-проєктів більш якісним. Також існують користувачі, що спеціалізуються на технічній частині вікі, але їх менше, ніж користувачів-редакторів. Нікнейми нових та найактивніших користувачів тижня можна побачити в блоках на сторінці спільноти.

Юзери в чаті

Чат юзерів в discord

Badge-DiscussionsModerator

Місцями активного спілкування користувачів є чати і Discord сервери, також частково цю роль виконують обговорення. В чаті часто присутні модератори. Вони контролюють користувачів, слідкують за їх поведінкою і залагоджують конфлікти. При неоднократному порушенні правил модератор має право видалити користувача з чату або заблокувати його.

Зміна даних Редагувати

Завантаження аватару

Завантаження аватару

Зареєстровані користувачі можуть завантажити аватар або вибрати з вже запропанованих стандартних варіантів. Для зображенб існує ліміт за розміром — 500кб. Також у багатьох користувачів оформлений профайл.

Сторінка для налаштування

Налаштування та зміна даних

В «Налаштування» можна потрапити через Preferences або через спливаюче меню, при наведенні на аватар. На спеціальній сторінці налаштувань можна змінити особисті дані, такі як пароль, пошта, час, підпис і навіть стать. Також можна налаштувати недавні редагування, історії, журнали і відстежувані сторінки.