FANDOM

Логотип Вики Сообщества з 13 липня 2017

Користувач (англ. User, розм. юзер) — користувач хостингу Фандом. Є головною дійовою особою на вікі, без діяльності якого існування вікі-проєкту неможливе.

Різновиди Редагувати

На ListUsers можна дізнатися, яким статусом або до якої групи відноситься той чи інший користувач.

Можливості Редагувати

Усі користувачі (в тому числі аноніми) Редагувати

Будь-які користувачі, навіть без облікового запису, можуть переглядати сторінки і редагувати незахищені сторінки. Незареєстровані користувачі не можуть отримати статуси, завантажувати зображення або відео на вікі.

Зареєстровані користувачі Редагувати

Користувачі, які створили обліковий запис на Фандомі і увійшли до нього, можуть:

Автопідтверджені користувачі Редагувати

Завантаження багатьох файлів

Завантаження багатьох файлів.

Зареєстровані користувачі, які створили акаунт більше 4 діб тому і зробили більше 10 редагувань. Володіють тими ж інструментами, що і зареєстровані користувачі, а також можуть:

  • Завантажувати файли, ставити зовнішні посилання і видаляти зміст сторінок без введення Captcha.
  • Завантажувати декілька файлів одночасно.
  • Редагувати частково захищені сторінки.

Користувачі з підтвердженим e-mail Редагувати

Користувачі, які підтвердили свою електронну пошту, вказану при реєстрації облікового запису, можуть:

  • Отримати повідомлення по e-mail і електронні пошти від інших користувачів вікі;
  • Можуть отримувати повідомлення про редагування у створених ними статтями;
  • Запитувати пароль у випадку його втрати.

Діяльність Редагувати

Активні користувачі

Активні користувачі тижня

Користувачі на усьому просторі Фандому займаються створенням і редагуванням статей, доповнюють незавершені — взагалі роблять контент вікі-проєкт більш якісним. Так саме існують користувачі, що спеціалізуються на технічній частині вікі, але їх менше, ніж користувачів-редакторів. Нікнейми нових і найактивніших користувачів тижня можна побачити у блоках на сторінці спільноти.

Юзери в чаті

Чат користувачів в Discord

Badge-DiscussionsModerator

Місцями активного спілкування користувачів є чати і Discord канали, оскільки частково цю роль виконують Обговорення. У чаті часто присутні особливі модератори. Вони контролюють користувачів, слідкують за їх поведінку і залагоджують конфлікти. При неодноразовому порушенні правил модератор має право видалити користувача з чату або заблокувати його.

Зміна даних Редагувати

Завантаження аватару

Завантаження аватару

Зареєстровані користувачі можуть завантажити аватар або вибрати його із запропонованих стандартних варіантів. Для зображень існує ліміт за рощміром — 500кб. Як і у інших користувачів, оформлений профайл.

Сторінка для налаштування

Налаштування та зміна даних

У «Налаштування» можна потрапити через Preferences або через меню, що випливає при наведенні на аватар. На спеціальній сторінці налаштувань можна змінити особисті дані, такі як пароль, пошта, час, підпис і навіть стать. Так само можна налаштувати недавні редагування, історії, журнали і відстежувані сторінки.