FANDOM

«Конструктор тем» (англ. ThemeDesigner) — базовий інструмент, що дозволяє створити оформлення для вікі-проєкту. Кожна вікі має стандартне оформлення, яке можна змінити за допомогою конструктору. Він дозволяє вибрати одне з існуючих тем або створити свою унікальну тему. До цього інструменту мають доступ тільки адміністратори, які можуть знайти його в своєму панелі адміністратора.

Файл:Кабінет адміністратора.png

Загальна інформація Редагувати

Конструктор тем представляє з себе сторінку-заготівлю, на якій присутній модульний інфобокс з зображенням, посилання і текст, що представляє з себе текст-заповнювач «lorem ipsum». Усі елементи використовують ту ж тему, що і будь-яка інша стаття на вікі (включаючи усі налаштування CSS, які такі є). Ця частина сторінку неклікабельна. Вгорі сторінки розташовується блок з інструментами, що дозволяє змінити тему за своїм бажанням. Блок складається з трьох закладок: Тема, Налаштування і Логотип. Як і у сторінок вікі, у конструктору тем є можливість скасування редагувань.

Тема Редагувати

Theme Designer

Перша закладка конструктору, де знаходиться асортимент з одинадцяти заданих стандартних тим, одну з яких може вибрати адміністратор, натиснув на потрібну тему. Це прості і нехитрі теми, ща служать скоріше для прикладу, ніж для постійного використання. Після встановлення тієї чи іншої теми, в подальшому її можна змінити за своїм бажанням.

Налаштування Редагувати

Theme Designer - 2

Друга закладка, на якій можна змінити тему за совїм розсудом.

Фон Редагувати

Слідуючи з назви, ці опції відповідають за фон оформлюваної вікі. Є можливість як створити однокольоровий фон, задавши його колір в HEX-форматі в графі «головний», так і використати зображення в якості фону, вибравши один з стандартних фонів, натиснувши на поле «графіка», або завантажив свій. Приймаються формати JPG, PNG чи GIF. Максимальна вага зображення — 300 кілобайт.

Слід пам'ятати про те, що дозвіл картинки повинен бути близько до 1980х1024рх. Якщо необхідно строго зафіксувати фонову картинку, потрібно поставити галочку в графі «фікс». У цьому випадку, картинка не буде «їхати» вгору при прокрутці вниз довгих сторінок вікі. Для більш гарного відображення фонове зображення звичайно розділюється і відображається справа і зліва від змісту сторінок. У центрі при цьому з'являється смуга, колір якої назначається в графі «в центрі». Щоб зображення не розділялося, необхідно завантажити зображення, ширина якого перевищує 2000px, тоді з'явиться пункт, в якому потрібно буде поставити галочку «не розділяти».

Якщо ж фонова картинка занадто маленька, можна замостити фонову область даної картинки, поставивши галочку на графі «плитка».

Інше зображення, яке можна завантажити — Зображення заголовка — яке відображається в локальному меню і має розміри 471x115px. Слід пам'ятати, що з лівого боку зображення розчиняється в градієнті меню, тому це потрібно враховувати підбираючи зображення.

Сторінка Редагувати

Ці опції дозволяють налаштувати кольори усіх елементів, що знаходяться на сторінках вікі. Графі «Клавіші» і «Посилання» відповідають за кольори клавіш та посилань відповідно. Графи «Заголовок» і «Колір» відповідають за колір навігаційного меню і за клір загального простору сторінки. «Інструменти» допомагають налаштувати колір панелі інструментів.

Сторінки можна зробити напівпрозорими так, що буде видна фонова картинка. Для цього можна пересувати повзунок прозорості, вибираючи необхідний ступінь прозорості. При використанні цієї функції не варто забувати, що кольори тексту і посилань треба буде підбирати виходячи з кольору фонової картинки, а не кольори самої сторінки.

Логотип Редагувати

Theme Designer - 3

Остання закладка, що дозволяє редагувати те, що робить вікі унікальною.

Назва спільноти Редагувати

Опція, що дозволяє налаштувати відображаемий текст в навігаційному меню. Незважаючи на назву опції, там може розташовувати будь-який текст, тим самим граючи як роль текстового логотипу, так і чи іншого опису вики або навіть рядка новин.

Однак, варто врахувати, що якщо на вікі не завантажений логотип, краще використовувати оригінальну назву вікі, щоб дозволити користувачам з першого погляду ідентифікувати її.

Логотип Редагувати

Опція, в якому можна задати графічний логотип для вікі, що відображається зліва локального меню сторінки. Графічний логотип — це зображення, яке використовується разом з назвою спільноти або замість нього.

На вікі немає галереї стандартних логотипів (як, наприклад, у фону), тому необхідно завантажити його на вікі самостійно. Графічний логотип може бути тільки формату .PNG і може мати будь-які розміри, але не більше 250px в ширину і 65px в висоту. Завантажений логотип зберігається як Файл: Wiki-wordmark.png.

Фавикон Редагувати

Фавикон — невеликий значок в адресному рядку браузера поруч з іменем сайта в списках закладок, у вкладках браузера і на вкладці поруч з назвою сторінки.

За замовчуванням використовується фавикон у вигляді сірого логотипу Фандома — серця, однак можна завантажити і свій фавікон, який повинен бути строго квадратної форми, не менше 16x16px і формату .ico.

Зберігання та відкат Редагувати

Закінчив редагування, натисніть клавішу «Зберегти, усе готово», зміни тут же вступлять в силу.

Якщо ви хочете скасувати зміни, поверніть до попередніх версій, то на панелі з клавішою збереження в лівій частині мається меню, що випадає з 10-ю останніми версіями. Однак слід мати на увазі, що відкат повертає тільки кольори оформлення і текст меню, але не повертає завантажені зображення. Для повернення фону, логотипу і тощо, необхідно перейти на сторінку з відповідними файлом, завантажити попередню версію і встановити її заново через конструктор тем. Просте використання опції «повернення» на сторінці файлу не приведення до результату.

Довідка Редагувати