FANDOM

Класичний візуальний редактор

Візуальний редактор — один з трьох редакторів статей поряд з вихідним кодом і новим візуальним редактором. Стоїть на всіх статтях за замовчуванням.

Зовні схожий з Вихідним кодом: зверху клавіши для вставки (відрізняються від Вихідного коду), праворуч інструменти для вставки файлів, таблиць, шаблонів і категорій, знизу зліва сам текст.

Редагування Редагувати

Редагування у Візуальному редакторі здійснюється дуже легко, за допомогою звичайного додавання тексту до статті. Для додавання більш складних речей та оформлення тексту передбачені різні клавіши. В принципі, у Візуальному редакторі стаття з'являється майже такою, якою вона буде при збереженні сторінки (хоча шаблони і файли замінені окремими значками).

Переваги і недоліки Редагувати

Plus Переваги: Для редагування необов'язково знати теги та інші коди. Іноді можна легко підправити яку-небудь складну річ, зроблену у Вихідному коді. Дуже зручно робити інфобокси і редагувати вже готові таблиці.

Minus Недоліки: У Візуальному редакторі НЕ можна зробити дуже багатьох речей (наприклад, опитування, складна таблиця, кольоровий текст, складний шаблон, тощо).

Цікаві факти Редагувати

  • На сторінках шаблони, MediaWiki і зі складним кодом Візуального редактора немає. Також цей редактор недоступний в скінів Monobook.
  • Візуальний редактор можна зняти, відключивши його в своїх Персональних Налаштуваннях.
  • У Візуальному редакторі також працюють майже всі коди, хоча вони в ньому фактично не передбачені.
  • В браузерах Mozilla Firefox і Google Chrome, в цьому редакторі можна копіювати текст із-за налаштувань безпеки.

Див. також Редагувати