FANDOM

Вихідний код — один з двох редакторів сторінки, включений до рушію MediaWiki. Не варто за замовчуванням, однак нітрохи не менш поширений, ніж візуальний редактор. Перемикач для переходу з візуального редактора в код і назад знаходиться у верху вікна редагування.

Зовні вихідний код практично нічим не відрізняється від візуального редактора, однак, клавіши для вставки трохи іншого типу (у вигляді сірих квадратиків з картинками, а також клавіша «більше +»).

Редагування Редагувати

Редагування у Вихідному коді здійснюється за допомогою додавання вікірозмітки, яка складається з спеціальних символів, тегів та інших речей для коду. Таким чином, на ньому можна використовувати різні складні таблиці та коди, хоча за своїм устроєм він більш складний.

Переваги і недоліки Редагувати

Plus Переваги: Можливість додати дуже складні і корисні речі, на зразок кольорових таблиць і т. п.. Багато розширених символів (наприклад, довге тире).

Minus Недоліки: Працювати зі складним кодом деколи важко.

Цікаві факти Редагувати

  • Вихідний код можна зробити єдиним, відключивши візуальний у персональних налаштуваннях.
  • Якщо в користувача відключений візуальний редактор, на деяких вікі йому може бути доступна клавіша вікіфікатору. Однак якщо додати код на сторінку свого глобального js, то вікіфікатор буде працювати на всіх без винятку вікі, навіть якщо він не підключений.
  • Насправді, щодо оформлення у вихідного коду, все ж є і інша маленька відмінність — відсутня можливість створити таблицю за допомогою спеціальних інструментів праворуч).